Režie:
Anthony WallerKamera:
Egon WerdinHudba:
Wilbert HirschHrají:
Tom Everett Scott, Julie Delpy, Vince Vieluf, Julie Bowen, Pierre Cosso, Thierry Lhermitte, Chris Bearne, Charles Maquignon, Alan McKenna, Maria Machado (více)Obsahy(1)
Tři mladí Američané, kteří cestují po světě a hledají dobrodružství, sedí na špičce Eiffelovky v Paříži. Andy, Brad a Chris sem přišli na piknik, popít víno a zaskákat si bungee jumping. Kde se vzala, tu se vzala, najednou se tam objevila také krásná Serafine, kterou naopak život omrzel. Skočila dolů a doufala, že tím všechno skončí. Andy ji zachránil, ale ona zmizela. Začal ji hledat a tím udělal první krok do pekla, které se otervírá každým úplňkem. Vlkodlak vyrazil z klece! (oficiální text distributora)
(více)Recenze (59)
Spise nez pokracovani jde o variaci na pribeh Americkeho vlkodlaka v Londyne. Bohuzel jsme o 16 let dal, takze horror prakticky ustupuje a zustava skoro jen komedie, byt misty hodne cerna. Jestlize puvodni film mel uzasne triky tak parizsky vlkodlak je digitalni a to tak ze hnusne. Sice je to porad sranda, ale bohuzel jen sranda. ()
Obsah byl zábavný, herecké výkony taky, obzvlášť ta blbá blondýna s minisukní na hřbitově stála za to. Co se týče toho prasopsa, který měl budit vzdáleného dojmu vlkodlaka, vůbec se mi nelíbil. Nejspíš za to můžou nekvalitní počítačové triky a nebo špatný režisér, co já vím..., ale z celkového dojmu to nijak neubralo, na film se dalo dívat. ()
Strašne ma to bavilo, i keď to bola viac komédia ako horor. Napríklad vidieť to na scéne, keď banda vvkodlakov naháňa hlavného hrdinu a v pozadí nám hraje nejaký americký neopunk, alebo v horšom prípade grunge. Film má odľahčenú atmosféru, čo síce uberá filmu na atmosfére, ale dostatok humoru to zachraňuje (tak čierny ako aj tínedžerský). Jedinou fakt otrasnou vecou je digitálny vlkodlak a následné scény s nočným videním. Niet nad klasické masky. ()
Filmy o divokých psech jsou většinou zaměřeny na potoky krve, béčkový děj a jednoduchší efekty, ale tento vlkodlak mě zaujal tím, že má v popisku i komediální prvky. Kombinace, které by uvěřil jen málokdo, že? Děj je poněkud okatější, i když jde neustále kupředu, divák si může leccos odvodit. Zápletka se blíží a s ní i první efekty, které jsou pro rok 1997 typické. Humor, kterým je snímek prošpikován jako špíz je opravdu jedovatý a i toho největšího zachmuřilce alespoň na pár okamžiků dokáže vyvést z míry. Postupem filmu se vytváří jakýsi profil přicházejícího finishe, pokud počinu pana Wallera věnujete alespoň 50% své pozornosti. Snímek je dobře prostoupen moderní hudbou, která je typická pro mladší generace, ale za výtku bych tento fakt každopádně nepovažoval. Chvilkama jsem byl zklamán chabým scénářem, vše se nakonec v dobré obrátilo ve finálních scénách. Amerického vlkodlaka bych doporučil snad všem věkovým kategoriím a milovníkům jakéhokoliv žánru, jelikož jde o jakousi pouliční směsku... ()
Škoda tých digitálnych efektov, šiel by som s hodnotenim na 4, pretože dej to má dobrý, nenadväzuje to na prvý diel, ale čerpá sa nový dej ktorý sa odohráva v Paríži. Po kým sa nedostaneme na samotné efekty vlkodlaka, ktorého urobili otrasne, v jednotke vyzeral strašidelne pretože režisér Landis má skúsenosti kdežto o Walkerovi sa to povedať nedá. Jediné čo tu ostalo je miestami vtipná komédia s pár dobrými scénkami 60 percent. ()
Galerie (82)
Photo © 1997 Hollywood Pictures
Zajímavosti (3)
- Původně byl pro režii vybrán John Landis, který natočil snímek Americký vlkodlak v Londýně (1981). (Stocki)
- Cameo: režisér Anthony Waller si střihl strojvůdce metra. (Stocki)
- Film se natáčel od 18.června 1996. (Stocki)
Reklama