Recenze (489)
Voyage of Time: The IMAX Experience (2016)
Toto ma nedostalo. Navyse pozerane tesne po obede, v tichu a tme kina :) Chapem o com to malo byt, a aj by som kludne len take filozofovanie prijal. Ale teda minulo sa ucinku. Radsej mam filmy z -qatsi serie, tie ma bavia viac. [#34/2017]
Richard Müller: Nepoznaný (2016)
Dost silny dokument, neviem ci sa da povedat ze dobry, ale podla mna kvalitka. Mullerove stavy su dost sila, zabery z minulosti zaujimave. [#36/2017]
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Taka v podstate akcna blbinka, ale dost coolovo natocena. Neni ani tak moc dolezite co sa tam deje, ale je to rychle, zabavne a hlavne, akcne sceny su fakt mega dobre natocene (to uz bolo aj v jednotke) - paradne kamerove triky, vo vysledku neskutocne prehladne. Takze v ramci tohto zanru totalne vpohode, nudil som sa len malokedy a skor si uzival tu zabavu. Bavilo ma to viac ako Baby Driver. Take (v ramci zanru) spokojnejsie 3. [#35/2017]
Hans Zimmer v Praze (2017) (koncert)
Zazitok. Uz len z toho, co vsetko typek zlozil, obrovsky obdiv a respekt. Nechapem, ako si vie predstavit ulohy jednotlivych nastrojov a skomponovat to do jedneho celku. Fakt majstrovske diela. Kinovy zazitok, audio super, akurat obraz by som cakal trochu lepsi. Super ze clovek videl pekne detaily jednotlivych performerov. Futuristicka Yamaha basa, ci violoncelo ci co to bolo dost cool :) Normalne som mal chut, po kazdom songu, zatlieskat. [#33/2017]
Alibi na klíč (2017)
Niekde tesne pod 4. Netreba to vidiet, ale zas je to vpoho oddychovka. Ini herci, iny styl, pribeh ako celok trochu predvidatelny, ale niektore epizodky celkom funny a zopar az tak necakane invencnych a divokych. Za to palec hore. Velmi presne medzi 3 a 4, tak ako aj momentalne hodnotenia 75%. [#32/2017]
Blade Runner 2049 (2017)
Paradny audio-vizual, hypnoticka hudba a vobec cela atmosfera. Tym sa fakt dokazal priblizit k jednotke. Paci sa mi Villeneuvov styl, a teda tento kusok teda o dost viac, ako Arrival (ktore sa mi technicky tiez pacilo, ale nie ten pribeh). Vymakana 'virtual' sex scena, ako aj cely futuristicky design v peknych detailoch. Jedine co ma uplne neohurilo bol pribeh, nakoniec ale tiez ako jednotka, je to skor take pomale a atmosfericke. Ale tu som sa do toho dokazal ponorit o dost viac. U mna fakt spokojnost, trochu nadhodnotenych 5, ale zatial najlepsie scifi tento rok. [#31/2017]
Blade Runner (1982)
Film zaujimavy hlavne svojou fakt super atmosferou. Vek jej vobec neubral, ale ten pribeh a jeho vyvrcholenie je bohuzial uz na dnesnu dobu slabsi. Napad super, ale ako ani vtedy, ani dnes sa pre mna ziadny kult nekona. [#30/2017]
Čára (2017)
Zopar dialogov stale dost mimo, Fialova sa mi nepaci asi nikde, ale zvysok celkom fajn. Hlavne ze to ma celkom slusny pribeh, zaujimava tema (velmi nedavno aktualna), spracovanie tiez top. U mna asi zatial najlepsi slovensky film. [#29/2017]
To (2017)
It (z 1990) je moja velka detska kultovka, videl som to ako maly a totalne som sa vzil do partie chalanov. A mozno aj kvoli tomu mam rad horory :) Toto je rozhodne filmovejsie ako ta televizna verzia. A vobec IT je celkovo dost iny hororovy film, ziadny duch/demon/vrah, ako to je v 90% dnesnych hororov. Ale, kedze bolo nedavno Stranger Things, napadlo mi, ze by sa atmoska dala este lepsia spravit. Ale vo vysledku slusne 4 brmbolce. [#28/2017]
Baby Driver (2017)
Rychle, zabavne, pekne zladeny obraz a zvuk. Strasne cool, a 'pritom takova blbost' :) Technicky vyhrate, Edgar Wright ma fakt originalny a svoj styl, a aj sa mi paci, ale zatial ziadny z jeho (novsich) filmov ma nedokazal dostat viac ako len priemer. [#27/2017]