Recenze (11)
xXx (2002)
Žhavý kandidát na nejlepší akční film roku - rychlý, vtipný, s charismatickým hrdinou, autem s plamenometem... a Markem Vašutem v roli "generála české armády". A to, jak očividně kopírují bondovky mě neuráží, ale baví.
Blade 2 (2002)
Ovšem pokud budeme posuzovat Blade II jako film, najdeme takřka učebnicový příklad špatného pokračování. Kdysi jsem si definoval čtyři syndromy špatného druhého dílu série: přeplácanost, hysterická opatrnost, trapné zmrtvýchvstání oblíbeného hrdiny a debilní podtitul. A nebýt toho, že před premiérou film přejmenoval z Blade II: Krvavá štvanice na pouhé Blade II, našel bych tu syndromy všechny. (Reflex)
Muži v černém 2 (2002)
Neoriginalita Mužů v černém 2 je v komediálním žánru až trapná. Není v nich jediný nový gag, ať už slovní, nebo obrazový. Ani žádná zajímavá nová postava. I buldok Frank, jehož coververze písně "Já půjdu dál" bude nejspíš to, co vám po filmu nejvíc utkví v hlavě, je náš starý známý. A největší inovace - kratičké vystoupení Michaela Jacksona - by si rozhodně zasloužila nominaci na "trapný vtip roku". (Reflex)
Prostě sexy (2002)
Trochu zahanbeně připouštím, že jsem se občas bavil. Scéna, během níž hrdinky uvolňují penis zaseklý za mandle pomocí zpěvu I Don't Wanna Miss a Thing od Aerosmith je skutečně... uvolňující... Ale jinak spíš průměrná "sexy" komedie s obvyklým nedostatkem sexu.
Česká spojka (2002)
Trapný film s hloupý scénářem, odfláknutou režií. Ztráta času.
Nejhorší obavy (2002)
Jedna z největších bomb sezóny - vynikající a trošku staromódní akční film, který snese srovnání s Honem na Rudý říjen a rozhodně předčí Vysokou hru patriotů.
Scooby-Doo (2002)
Velmi zábavné, na dětský film překvapivě lechtivé a pro fanoušky Scooby-Doo povinné.
Stroj času (2002)
Dokonalý příklad filmu, ve kterém je všechno špatně. Všechno.
Resident Evil (2002)
Osobně mi Michelle Rodriguez přišla mnohem víc cool než celá Milla Jovovich a musím říci, že i bez jakékoli znalosti počítačových her a pozvolna mizící láskou k béčkovým filmům jsem se slušně bavil. Ale škoda, že to netočil ten Romero...
Divoká krev (2002)
Celkem slušně natočený film patlající dohromady všechny americké retrosnímky z 50. let, jaké si dovedete představit. Dorff a Fairuza Balková slušně hrajou, ale Rumble Fish ani West Side Story z toho neudělaj'.