Recenze (154)
Česká RAPublika (2008)
Rozhodně nemohu říct, že jsem se nebavil. To právě naopak. Ale zároveň je to rovněž všechno, co jsem si z kina odnesl. Na to, abych zjistil něco víc o samotném hudebním stylu či dokonce samotné české hiphopové scéně, byl snímek příliš povrchní a nedotažený. Tři hvězdičky jsou především za vtip, nápad a část filmu, kde dochází ke konfrontaci s hudebníky "vážné" hudby.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Výborný seriál z období druhé světové války. Pro mě nejlepší to nejlepší, co jsem dosud v daném žánru viděl. Na televizní seriál určitě velmi dobré herecké výkony, realisticky působící scény a syrovost některých scén a vyhnutí se hrdinskému patosu dělají z tohoto seriálu opravdovou perlu mezi válečnými snímky.
Návrat do budoucnosti (1985)
Originální, vtipné, nápadité. Celá trilogie si udržuje vysoký standard, což nebývá vždy pravidlem. A hlavně je tu Emmet Brown :D Klobouk dolů před Robertem Zemeckisem, který se i díky tomuto dílku dostal mezi moji desítku nejoblíbenějších režisérů.
Star Wars: Epizoda VI - Návrat Jediů (1983)
Trilogie je bezesporu nejkultovnější záležitostí celého žánru a tento díl je výborným zakončením. Lord Darth Vader je jedna z mých nejoblíbenějších záporných postav.:)
Arabela (1980) (seriál)
Naprosto skvělé dílo dua Macourek – Vorlíček, které mě provázelo mým dětstvím, a i dnes se k němu pokaždé rád vracím. Výborné obsazení, zábavný scénář a skvělá výprava z něj dělá nezapomenutelný skvost na poli televizní zábavy.
Hrdinové (2006) (seriál)
Zatím jsem měl možnost vidět pouze první sérii. Hodně zajímavá, chytlavá a originální zápletka v Xmenovském duchu. Z trojky Prision Break, Heroes a Lost pro mě asi nejzajímavější, avšak například u Ztracených mě odrazuje především natahování v dalších sériiích. Některé z postav jsou podle mě velmi vyvedené (např.: Peter Petrelli, Niki Sanders, Ando Masahashi).
S čerty nejsou žerty (1984)
Výborná hudba, velmi dobří herci v čele s charizmatickým Karlem Heřmánkem, ale hlavně chytrý scénář s hláškami citovanými téměř třicet let dělají z tohoto díla kultovní záležitost.
Láska nebeská (2003)
Už jsem tento film viděl několikrát a líbí se mi čímdál víc. Teď jsem na pěti hvězdičkách, kde se to zastaví? Asi nejlepší romatická komedie, co jsem kdy viděl a určitě s nejlepším hereckým obsazením a výborným soundtrackem.
Matrix (1999)
Bezesporu jeden z nejzásadnějších filmů žánru i devadesátých let. Film mě osobně nezasáhl ani tak skvělou trikovou výbavou, ale hlavně nesmrtelnými hláškami.
Star Wars: Epizoda V - Impérium vrací úder (1980)
Impérium vrací úder dokazuje, že druhý díl trilogie nemusí být její slabinou, ale naopak může být jejím vrcholem.