Recenze (66)
Ostré předměty (2018) (seriál)
Atmosféra by se dala krájet... nebo řezat? :D Vyloženě mi to sedlo a ten konec je masakr. A knížka ještě o pár levelů výš.
Legenda (1985)
za vizuálno... romantický začátek a konec trága k nepřežití, ale les a sídlo Temného pána okouzlující. a ten řezník! brr!
Vědro krve (1959)
vykrádám komentář od Ruut: "Ale jen díky simultánnímu dabingu Samanthy Bifidus v rámci ozvěn otrlce ze srpna 2018 v Tiskárně na vzduch." :D protože je to tak, bylo to boží!
Akta X (1993) (seriál)
miluju český dabing a to, jak Scullyová mluví s Mulderem jako s naprostým idiotem :D takže jo, ráda se u toho zasměju. viděla jsem zatím jen první sérii a nutno dodat, že to přišlo asi až moc pozdě, ale... má to své kouzlo, některé díly více, některé méně :)
Rocky Horror Picture Show (1975)
když já prostě nesnáším muzikály... :D kvůli té hudbě jsem to stěží zvládla vůbec dokoukat. Tim Curry, Richard O'Brien i Patricia Quinn byli každopádně supr.
Píseň moře (2014)
opět kouzelné vizuálno. nejlepší je ovšem postava psychopatické soví ženy!
Faunův labyrint (2006)
láska
Arizona Dream (1993)
láska
Návštěvníci (1993)
láska
Teorie všeho (2014)
Hodnocení spíš tak nějak za ten skutečný příběh, co se skrývá za tím - a že nám film poskytl možnost, jak do situace nahlédnout. A nebylo to příjemné nahlédnutí. Těžko si dovedu představit děsivější nemoc. A určitě to nebyla ani lehká herecká role. Ale jinak mě film dost štval, svými romantickými pasážemi obzvlášť, hlavně ten šťastný začátek byl svou naivní trapností téměř k nepřežití, ale chápu filmařský záměr. Jen to bylo podáno moc lacině - ale nebyl čas a zacíleno bylo na mainstreamového diváka, vím.