Recenze (395)
Jak vycvičit draka (2010)
Ľudia v Dreamworks sa po čase vytiahli a stvorili animák ,ktorý môže konkurovať Pixaru (Nemo,Incredibles,Ratatouille) ,to čo v traileroch vyzeralo ako další predpotopný animák pri pozeraní ožilo do absolútne inej podoby (animácia ,sympatické postavy) a v neposlednom rade hudba Powella (soundtrack tohto roka) ,ktorá tomu animáku dodáva emócie . Určite animák ,ktorý sa oplatí vlastniť na dvd/blu-ray nosičoch.
Shrek Třetí (2007)
Tak ako si prvý Shrek strieľal z klasických Disneyoviek ,tak sa raz tretí Shrek stane posmeškom pre iných autorov.Smutný koniec už klasického animovaného filmu.
Robin Hood (2010)
Historických filmoch nie je nikdy dosť a tento sa my aj napriek všetkým negatívnym ohlasom páčil. Ridley si Robina pojal po svojom a pojal ho trocha inak ,druhé Kráľovstvo Nebeské sa nekoná (veď ako by mohlo ked hlavnú úlohu nehraje manekýn) ,celý film je správne špinavý a technický (ako to u Scotta býva) dokonalý ,tradične dobrý herci a zaujímavý soundtrack.V kine som sa ani na chvíľu nenudil a užíval som si každú jednu minútu.
Berlin Calling (2008)
Začiatok ušiel ale čím viac tam púštali tie pazvuky (ktorým niektorý ľudia hovoria hudba) tým viac sa to začalo podobať klipu a nie filmu,podoba s Kukučím hniezdom je zjavná ! No nič idem si pustiť nejaké antidepresívum v podobe HUDBY.
Tajnosti (2007)
Niekedy už mám pocit ,že tie dnešné české filmy sú stále o tom istom..Tento okrem hudby nemal nič čím by ma aspon na chvíľu zaujal, hercom som neveril ani jedno slovo a celé to pôsobilo ako báchorka o žene v strednom veku ,ktorú život unudil a ona nevie akým smerom sa má vybrať.
Kick-Ass (2010)
Asi najodvážnejší film za posledné roky ,ktorý si nedáva servítku pred ústa (85%)
Václav (2007)
Forrest Gump po česky.
Přichází Satan! (1976)
Zo začiatku sa to trocha pomalšie rozbiehalo po stránke atmosféry ale potom začal Goldsmith vypúštať jeden lepší desivý tón za druhým a až do konca to malo silnú atmosféru akú si takáto ducharina zaslúži. Potlesk patrí aj zúčastneným hercom a réžii Donnera.
Iron Man 2 (2010)
Piatu hviezdičku som si nechával pre pokračovanie ,ktoré je už ale v mnohom nudnejšie a krečovitejšie. Tony Stark(Downey) síce je cool viac ako v jednotke a hláškuje ako o dušu (áno ani ten príšerný dabing mu v tom nebráni) ale ostatné postavy sú tam trestuhodne nevyužité. Film bez výraznejšieho záporáka (v komiksoch nutnosť) je o skôr sexi oblečkoch dvoch dám a Cameo výstupe režiséra Favreau. Iron-Man 2 sa miestami utápa vo vlastnej prepichovosti a jeho vrcholná scéna prichádza zhruba v polovičke filmu (oslava) . Je to škoda dvojky u komiksových filmoch bývajú lepšie.
Shrek (2001)
Po dlhých rokoch som si to konečne pozrel a je to len paródia na Disneyho animáky s perfektnou vedľajšou postavou výrečného Oslíka a pár podarenými vtipmi. V porovnaní s Monsters Inc ,ktoré sú omnoho cool to Shrek jasne prehráva.