Recenze (336)
Tiché místo: Část II (2020)
Ale jako jo, pořád to je zajímavé a napínavé, ale nápad už pokulhává a víceméně jen kopíruje jedničku. Moment překvapení zde jiz není..
Rodina na baterky (2021)
Byla to prča :-D
Doom Patrol (2019) (seriál)
Začátek překvapivý, celkem jsem se i nasmál, ale po nějakých deseti dílech už mě to začalo štvát a nudit.
Nikdo (2021)
Dobře jsem se pobavil :-D Ale typický akčňák to fakt není. Dobré bitky a fatality.
Dívka ve sklepě (2021) (TV film)
Znepokojující snímek. Docela jsem hltal další vývoj. Ale zřejmě díky nízkému rozpočtu měl film nelogická místa a ty posuny v čase, kde herci nestárli, tak to bylo k smíchu.
Nezahrávej si s ohněm (2012)
Klasické béčko, akorát hlavní hrdina i hlavní záporák hrají fakt mizerně. Takže ani průměr...
Invictus: Neporažený (2009)
Poprvé v životě jsem si zafandil rugby :-) Překvapivě dobré na sportovně zaměřené filmy, které jinak nemusím. To vše ale především díky výkonu Morgana Freemana.
Raubíř Ralf (2012)
Super nápad, ale jinak zklamání.
Nepohodlný (2005)
Chvílemi zajímavé a napínavé scény, především díky neobvyklé kameře. Suma sumárum ale nezáživné a chvílemi přitažené za vlasy. Nehodnotím nyní humánní přesah filmu, ale zpracování a kvalitu pro diváka. Čekal jsem výrazně více viz vysoké hodnocení na ČSFD.
Duše (2020)
Super nápady, vtipné provedení. Pro menší děti ale jen trochu, těm se líbí "duchové" :-)