Recenze (450)
Amazing Spider-Man 2 (2014)
Marc Webb je mrtvý. 20%
Cesta (2014)
Špína, zaschlý pot, atmosféra, pomalé tempo, magická kamera a výborný Robert Pattinson. Co chtít víc? Jebat zdejší hodnocení.
The Zero Theorem (2013)
Ačkoliv bych mohl novému dystopickému Gilliamovi napařit čistý tři hvězdy za plno nedostatků, udržuje si mne v hlavě The Zero Theorem už několik dnů. Určitě tomu i pomohl jazzový Creep od Karen Souzy a sympatické vizuální pojetí.
Pod kůží (2013)
Audiovizuální lázeň, která ač se snaží jak může, na plný počet se nezmůže. Velké plus za emocionální závěr. ___ 22.7. 2014 Tak zmůže.
Konzultant (2013)
Jestliže ode mne dostane film tři šance, musí jít o něco vyjímečného. Takové šance ode mne dostal Scottův Konzultant a všechny "promrhal". Příliš suchý, příliš brán / hrán vážně. Neobjevil jsem zde (jak někteří zmiňují) obrovský přesah, ale režisérovu tvůrčí senilitu a McCarthyovu sebezahleděnost. A tak výborný film to mohl být. 5/10
Edith Piaf (2007)
Připadal jsem si jak na houpačce. Jednou dobrá scéna, jednou špatná. Stejnak tomu bylo u přeceňovaného výkonu slečny Cotillard. Co se naopak drželo laťku, byl průměrný scénář...
Hořící keř (2013) (TV film)
Možná skutečně to nejkvalitnější, co na filmové české půdě vzniklo, ale na maximální počet to pořád není. Holland z toho mohla vytáhnout daleko víc.
300: Vzestup říše (2014)
Efekty povedené a cool...než se začaly opakovat. Příběh žádný, ale přesto mne druhá "Třístovka" bavila, i když na geniální Snyderovu jedničku nemá ani náhodou.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Do poloviny chytré mediální zrcadlo pro mládež, pak to ale celé přestane fungovat a upadá značně dolů...
Letec (2004)
Film pro film. Scorseseho nedoceněný klenot.