Recenze (449)
Žáby (2002)
Tománek vážně neumí...
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy (2008)
Nudný přeplácaný český animák s příšerným scénářem, který má ještě ke všemu tu drzost se chlubit tím, že je s technologií podobný jak Shrek. Ani náhodou! 5 let práce zde tedy příliš nevěřím...
Děti noci (2008)
Film o Marthě Issové, jejím neherectví a jejím "Ty jsi debil."
Zastav a nepřežiješ (2006)
Umíral jsem smíchy.
Doctor Who: Dreamland (2009) (seriál)
Přehnané. Šlo vidět, že zde "vyperlili" věci, které si v klasickém seriálu nejspíš nemůžou dovolit. Nebýt velký fanoušek DW, tak nevím. Velká škoda té přehnanosti...
Funny Games (1997)
Jelikož jsem viděl první remake, tak tím pádem mě rakouský originál nemohl už nějak silně ohromit. Dá se říct, že remake je do puntíku stejný jak originál a přesto má o 10% méně. Zvláštní. Akorád za lepší hlavní dvojici psychopatických mladíků považuju Michaela Pitta a Brada Corbeta z remaku. Škoda jen, že Haneke nevybral atraktivnější herečku do hlavní ženské role, protože tato bylo více než ošklivá. Ačkoliv je film výborný, dávám přednost remaku, ke kterému už mám delší dobu vztah a je mi "sympatičtější".
Happy Tree Friends 1 - První krev (2002) (video kompilace)
Dávám 4* za těch pár slabších částí. Každopádně se jedná o seriál, na který se můžu dívat stále.
Dům ďábla (2009)
Je to retro a je to pekelně napínavý - co chtít víc? :)
Mars útočí! (1996)
Burton odkazuje na stará scifi béčka a do toho míchá kapánek humoru. Ale mě to vůbec nevzalo a nudilo.
Růžový panter (1963)
Peter Sellers je zábavný a skvělý, ale to je na tomto filmu asi tak vše. Místy nudné a zdlouhavé....