Recenze (1 723)
22 Jump Street (2014)
Nijak extra vtipné, ale po celou stopáž úsměvné a velice zábavné a přímo narvané sebeparodickými narážkami. Je fascinující, jak lze z faktu, že jde o kopii jedničky udělat přednost.
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
Zoufale nevyužitý potenciál - mnoho scén vyloženě volá po nějaké pointě, ale nedočkáme se jí, scénář je prostě trestuhodně odfláknutý. Tak třeba scéna s Christopherem Lloydem - úžasný cameo, ale k dokonalosti mu chyběla nějaká tečka. Pár povedený vtipů se naštěstí najde, super je brutální running joke s neustálými smrtelnými nehodami a funguje i ta romantika. Celkově špičkově natočený western, krásná kamera, výprava, hudba...vystříhat těch několik trapnětrapných fekálních scén a byla by to fakt příjemná komedie.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Dušínovskej suchar Kapitán Amerika je při sólu ze všech avengerů rozhodně nejmíň zajímavej, ale tenhle film mu udělali dost dobrej. Výborná akce a dokonce i zajímavej příběh, velkou roli v udržování divákovi pozornosti samozřejmě sehrála i Scarlett.
Neznámá válka (1978) (seriál)
"Před vpádem německých vojsk do Sovětského svazu bylo jedinou starostí obyčejných, v blahobytu žijících Rusů to, kam pojedou na dovolenou." Úsměvně neobjektivní a propagandistické prekrucování a zamlčování faktů v jinak mimořádně detailní sérii mapující východní frontu.
Ruská revoluce v barvě (2004) (TV film)
Zbytečné zaobírání se mnohdy zcela nepodstatnými (ale "dramatickými") detaily na úkor širšího pohledu na věc...Snímek by se měl jmenovat Kronštadtské povstání v barvě.
42 (2013)
Sportovně protirasistický dojemný standard.
Pozůstalí (2014) (seriál)
Po čtyřech částech bych to shrnul asi tak, že se seriál jeví jako sebestředná, rádoby-záhadná a velechytře se tvářící kokotina prošpikovaná typicky lindelofskýma pseudo-náboženskýma nesmyslama, která dost kulhavým krokem směřuje k naprosto debilnímu a nicnevysvětlujícímu, ale rozhodně vysoce patetickýmu závěru. Ale třeba se pletu....tak dokoukáno všech seset částí a uznávám, že jsem se trošku spletl. Sice si pořád stojím za tím, že to nikdy nebude dávat větší smysl, ale ta atmosféra světa s posunutou morální hranicí a nádechem beznaděje je hodně výživná. Hvězdu přidávám.
The Zero Theorem (2013)
Vizuálně vypiplané čistokrevně gilliamovské satirické šílenství si možná hraje na něco víc než je v jeho silách, ale zároveň je plné hlubokých obyčejných lidských citů a okořeněné nádhernou love-story. Opět skvělý Waltz, krásná Mélanie Thierry. Objektivně sice za hodně silné 4*, ale těch momentálních 65% je trestuhodně málo, takže dávám bůra.
Sabotáž (2014)
Výborné akční scény, to jo, ale tak debilní scénář, že nedává smysl už asi po pěti minutách. Navíc co postava, to ukázkový nesympatický kokot, snad jen kromě Arnolda, ten tu ale nezvbuzuje emoce vůbec žádné. Na Ayera je to obrovské zklamání.
Zprávař 2 - Legenda pokračuje (2013)
Extrémní trapnost, kde je polovina filmu založená na vtipech, že někdo dělá debilní ksichty a zvuky pořád dokola, je občas proložena skvělými momenty...a ještě šílenější all stars závěrečnou bitvou než v jedničce. Hodně zklamané tři hvězdy.