Recenze (70)
Volání mrtvých (2003) (seriál)
Počáteční díly rychle splývají do monotonnosti a předvidatelnosti, ale od doby kdy se objeví Jason Priestley se zápletka přece jenom trošku pozvedne akorát je škoda, že tvůrci příliš straní Tru, myslím, že z konfliktu život x smrt a osud by se dalo o moc víc vytřískat
Con Air (1997)
Možná je to tím, že jsem ten film viděla poprvé až teď, ale prostě mi přišlo, že to bylo trochu moc....moc předvidatelné, zbytečně moc hlášek, Nicolas Cage byl až moc dokonalý a taky mi to přišlo moc přitažené za vlasy. Občas jsem se i usmála, ale vesměs jsem se těšila až to skončí....
Katyň (2007)
Moc dobře si uvědomuji, co pro Poláky znamená Katyń, stejně jako si uvědomuji polskou národní hrdost. Příběh se občas celkem vleče, ale posledních asi 10 minut je nenahraditelných
Smrtelný úder (2010)
Film naprosto bez napětí a vůbec bez atmosféry. K tomu agentka FBI, která vypadá jako středoškolačka, vykládá hrdinovi pištivým hláskem životní moudra. Jedna hvězdička aspoň za trochu nápaditý konec.
Afterlife (2005) (seriál)
Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, jestli dát 4 nebo 5 hvězdiček. Jediné, co mi na seriálu vadilo, byla hlavní hrdinka (přiznávám, že je to asi hlavně subjektivní) a její neustálý hysterický řev. Nakonec rozhodl poslední díl 1. série, fakt, že ne všechny díly končí happy-endem a celkový závěr seriálu....
Let číslo 93 (2006)
Silný příběh, který se nesnaží zbytečně vytvářet hrdiny. Ze začátku strhující ukázka zmatku v řídících centrech se časem stávala nudné a i přemlouvání a hecování v letadle bohužel ztrácelo svojí zajímavost.
Vyfič! (2009)
Příjemné, zábavné, občas i úsměvné, hlavně zvolený druh sportu mě naprosto okouzlil (lepší než klasický fotbal atd)....akorát škoda některých hluchých momentů...
Smrtící pandemie (2009)
Odpad! nedávám často...ale tohle si nic jiného nezaslouží. Neberte mě špatně, katastrofické snímky jsou můj koníček a ty epidemické obzvlášť. Nevadí mi šílené, kýčovité, přitažené za vlasy, naprosto nereální...atd. ale tohle je nuda, naprosto ubíjející nuda a k tomu s nesympatickými hrdiny. Opravdu jsem na filmu nenašla nic, za co by si zasloužil aspoň tu 1 hvězičku
Profil vraha (2002) (seriál)
Skvělý kriminální seriál, který na rozdíl od svých amerických bratránků má čas si pohrát i s psychologickou práci hlavního hrdiny. Kvalitní filmová adaptace podle ještě kvalitnějších knih Val McDermidové.
Mulan (2009)
Nádherně zvládnutý film, úžasné bojové scény i emoce dávkované v přesném množství. Dokonce i ta čínština k tomu skvěle sedla. Jenom škoda trošku zbytečně uspěchaného konce, zato chválím, že konec nebyl žádný přesládlý hollywoodský happy-end.