Recenze (160)
Lovec jelenů (1978)
Bez debat stěžejní snímek, u scén s ruskou ruletou jsem nedýchal, nicméně tříhodinová stopáž je něco, přes co se zkrátka nedokážu přenést a nemohu dát plné hodnocení.
Sherlock Holmes (2009)
Je tam pár vyloženě signaturních režizérských bonbónků Guye Ritchieho, ale to, co drží film před pádem do nudného průměru, je bezpochyby Robert Downey Jr.
FlashForward - Vzpomínka na budoucnost (2009) (seriál)
V první epizodě hraje jednoho z FBI agentů Seth MacFarlane (tvůrce seriálů Family Guy a American Dad). To by podle mě stálo za zmínku v obsazení (ačkoliv je pravda, že není ani na imdb).
Star Trek V: Nejzazší hranice (1989)
Pro mě rozhodně jeden z lepších Star Treků.
Hodina klavíru (2007) (TV film)
Radomil Uhlíř je zcela evidentním tahounem celého snímku.
Medvídek (2007)
Film víc o hovně aby člověk pohledal. Aňa Geislerová nominována na Českýho Lva za tohle?!
Spláchnutej (2006)
Tři hvězdy za zpívající slimáky a hlasové obsazení.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Ještě britštější, sušší a sakrastičtější, než už tak vynikající první série.
Černá zmije - The Black Adder (1983) (série)
Jumping Jews of Jerusalem
Čas probuzení (1990)
Naprosto netuším, jakými slovy popsat dojem, který ve mně tento film zanechal.