Oblíbené seriály (10)
Teorie velkého třesku (2007)
Nejúžasnější serial všech dob. Má všechno. Nápad, náboj a komické provedení. Vždycky když se na tenhle kousek dívám zapomenu na všechny strasti běžného i nevšedního života.
Kyle XY (2006)
Dr. House (2004)
Škoda že nejde udělit 6*. Tohle je jeden z mála seriálů kterému bych to dal. Je fakt že když se na seriál podívá člověk v meicíně kovaný tak zjistí, že co se týče případu, tak se jedná o úplnou kravinu. Ani tenhle fakt mi ale na kouzelnosti Dr. House a to přímo Grega neubírá. Spíš nežli to jestli pacienta vyléčí nebo jak hltám jeho narcisticky sarkastický metaforou obohacený černý humor.
Lovci duchů (2005)
Dexter (2006)
Kriminálka Las Vegas (2000)
True Blood: Pravá krev (2008)
Californication (2007)
Jeden z mála seriálů, který bez servítek ukazuje jak zku*** život může být. Bez obalu, bez růžových brýlí a s dávkou sarkastického až černého humor a s dávkou vědomí toho, že co si člověk neudělá to nemá a co si podělá to si vyžere se tenhle film blíží k pomyslnému skvostu mezi seriáli. Pokud tenhel seriál shlédnete máte zarušené dvě věci. Přehodnotíte ve svém životě pár choulostivých věcí a váš slovník se lehce "zvulgaruziuj" což není nikdy na škodu ve správné míře.
Joey (2004)
Přátelé (1994)
Klutovka. Co dodat. Už sem je viděl asi 5x a 2x díky primě. Nikdy se u toho nenudím a to i když se koukám na jednotlivé díly několikrát a přesně vím co příjde.