Recenze (19)
Habermannův mlýn (2010)
Videl som dosť filmov z prostredia 2 svetovej vojny ale toto bol prvý dejovo založený z opačnej strany čo vo mne zanechalo kladný dojem . Prvá polovica deja , tzv. "spoznávanie" postáv nebolo nijak výnimočné ale v druhej polovici dejstva ma to dokázalo vniesť do deja pričom film sa snažil poukázať na správanie zaslepených ľudí po úpadku fašizmu v čechách a poukazovali na úplne totožné správanie sa "obyčajných" ľudí ako aj fašistov voči nevinným . rvý film z daného prostredia u ktorého som to videl a nebál sa to sprostredkovať , doposiaľ som mal možnosť vidieť iba dobrých čechov ,poliakov , slovákov . Dobrých nemcov ne ako nevyvyšovali.
Nedodržený slib (2009)
Typická slovenská mentalita , film dokážu pokaziť aj keby nechceli . Obsadiť do filmu pól paneláku nebol zrovna dobrý ťah . Poznám veľa slovenských alebo českých hercov ktorý by sa do filmu hodili viac . Úplný kliniec bolo obsadenie hlavnej úlohy chalana ktorý hral vlastne iba v paneláku a už z pohybov pri futbale bolo vidno , že je to futbalové poleno . Aspoň trochu futbalového herca tam mohli dať . Na druhú stranu , príbeh bol pekný , jeden z mála za posledné roky slovenskej kinematografie . Dej - 4* Herecké obsadenie ktoré mi osobne dosť vadilo - 2*
Musíme si pomáhat (2000)
V poslednej dobe som videl dostatok filmov z prostredia 2. svetovej vojny a myslel som si , že tento film nebude ne ako vyčnievať . Prvá polovica filmu tomu nasvedčovala a vyzeralo to na další smutný príbeh žida ktorému sa podarilo odísť z koncentráku (nieže by sa mi takýto dej nepáčil ale už by toho bolo veľa) , ale opak je pravdou , v druhej polovici filmu sa strhol dej úplne iným smerom ako som očakával a zostal som milo prekvapený . Fakt klobúk dole a na tunajšie pomery jeden z najkrajších filmov aké som videl.
Bratislavafilm (2009)
Nj , treba z bratislavy urobit velkomesto podsvetia , hriechu a skazy . Ibaze si nevedia uvedomit ze takyto zivot nieje len v bratislave ale v kazdom druhom meste . Ale na sloveske pomery docela kvalitny film .
Expendables: Postradatelní (2010)
Stallone nakladačka ktorú som čakal a nesklamala :D, aj keď miestami som sa na niektorých scénach musel smiať ...
Pouta (2009)
Hodne mi to pripomínalo Životy těch druhých , dej z toho istého prostredia , zápletka tá istá takže mi to prišlo docela nudné . Ale z hereckej strany dosť dobré na česko-slovenské pomery až dosť + skvelý soundtrack
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1 (2010)
Už to nieje taká rozprávka ako prve časti . Tým to stratilo svoje čaro , viac sa mi to podobalo na thriller . Ako rozprávka sa mi to páčilo viac .
Osudový dotek 2 (2006)
už ako začal tento film , vedel som presne okolo čoho sa bude to točiť . Jednoducho nedalo sa neporovnávať to s jednotkou .
Taxidermia (2006)
Toto nieje film pre mňa ... pre verejnosť už vôbec nie
Štěstí na dosah (2006)
Veľmi silný a emotívny film ale presne taký aký mam rád . Nič lepšie ako Will Smith v hlavnej úlohe mi viac na tento film nesadlo . Willa uznávam ako herca a tento film mu naozaj vyšiel nad moje očakávania . Životný príbeh , bolesti , radosť , každodenné prežitie ... na konci slzy v očiach .