Recenze (32)
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Viděno vcera podruhé (poprvé v TV) a i přes hodinu reklam jsem se skvěle bavil.
Životní trefa (2022)
Mám rád filmy se sportovní tématikou. A mám rád Adama Sandlera ve vážně roli. Nicméně k plnému počtu mi chyběly silnější ostatní postavy. Hlavně syn majitele klubi byl tak jednoduchý až otravný charakter, že mi tu zápletku dost otravil. Ale většina profi basketbalistu mě opravdu potěšila. Škoda že Shag neměl více prostoru.
Korunní princ (2015) (TV film)
4. hvězda za Hádka, hodnoceno až po několikatere projekci a ovlivneno pozdějšími vánočními pohádkami.
Stvořitel (2023)
Moc pěkný film.....
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Tak asi za 3, když jsou ty vánoce. Klasická janakovina.
Její tělo (2023)
Po dlouhé době na českém filmu v kině. A bavilo mě to! Když jsem viděl před projekci trailery na jiné české filmy, dostal jsem mírný záchvat paniky, protože ty kousky s Polívkovou nebo s Prachařem vypadali hruzostrasne. Naštěstí toto nebyl tento případ. Koleje Strahov můžou hrát v jakémkoliv čase, protože vypadají stále stejně. Vadil mi jen chybějící motiv hlavní hrdinky, samoska je sice strašné místo, ale její vstup do pornoprumyslu zasloužil delší vysvětlení. A Cyril není tak dobrý jako Karel Dobrý. Ale jednou kůže být.
Ahsoka - Část 5: Stínový válečník (2023) (epizoda)
Asi první díl seriálu sw, který si určitě pustím ještě jednou. Myslel jsem, že ray si kradl sérii pro sebe, ale v tomto dílu prakticky nebyl a výsledek je ohromující.
Fabelmanovi (2022)
Obyčejný příběh o obyčejném klukovi z obyčejné rodiny. A film jako víno. Jak to ten Steven dělá?!
Policajt nebo rošťák (1979)
Hlaskujici Belmondo, divný scénář a skvělá hudba!
Denní směna (2022)
Pěkná letní blbost s dobrými herci. Jen ten snoop dog byl zase prkenny. A hlavní zaporaci úplný idioti.