Oblíbené filmy (10)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Když věc do ruky vezme Yates je to prostě naprostý "orgasmus". Pětka je naprostou bombou a je mou zatím nejoblíbenější z celé série. Yates uchopil film za dobrý konec a tak trochu napravil reputaci čtyřiky. Sázka na emoce byla výhrou v loterii.
Gejša (2005)
Film tak nepochopený, zatracovaný a odsuzovaný... Pro mě je tento film přesunem do starodávné Asie a dýchá na mě kouzlem východního světa... Film je dokonale zpracovaný a nejkrásnější je na něm hudba, při níž jsem zatlačila i slzu :-)) Trochu mě zklamal konec, který nabral velký spád a při němž jsem měla problém dát si dohromady některé souvislosti. Na tento film se nestačí jen dívat, musiíte trochu přemýšlet... a děj vás vtáhne do země jenž je zahalena tajemstvím...
Láska nebeská (2003)
Člověk by řekl, že film nebude přehledný, když se v něm odehrává tolik dějových linek, ale opak je pravdou. Film nepostrádá nic z toho co bych čekala. Láska, cit, napětí, smutek, smích a pláč, to všechno tam je a je to opravdu dobře podané. Ať už jde o nevkusného rockera, chlapce, který se kvůli své spolužačce naučí hrát na bicí, manžela, který je na rozpacích, zda zůstat své ženě věrný nebo ne. A pro mě vše vrcholí posledními scénami, kdy se na letišti sejdou všechny dějové linky a prolnou se v jednu. U toho prostě nemůžete dělat nic jiného než se smát a brečet zároveň.
Forrest Gump (1994)
Během těch 142 minut, co film běžel jsem neupadla ani jednou do kómatu (což je u mě malý zázrak) ... to asi vypovídá výmluvně o schopnostech Roberta Zemeckise a nejlepšího herce posledních deseti let Toma Hankse. Proto je zbytečné psát o kvalitách tohoto filmu, ty přeci zná každý ne?
Mumie (1999)
I když je tento film naprosto historicky vedle (např.: Imhotep žil za 3. dynastie krále Džosera a Sethi I. vládl 19. dynastii), vůbec mi to žíly nerve. Děj je zasazen tam, kde je teplo, písek a tam, kde to mám ráda- Egypt. Je docela vidět, že při tomto filmu používal Sommers i hlavu, protože děj má hlavu i patu a já se docela bavila. Přiznám se, že jsem ho neviděla jen jednou a takových je u mě opravdu málo. Fraser i Weisz byli skvělý…
Transformers (2007)
Je to taková moje "šťastná chvilka", když můžu konečně někoho přemluvit, aby si se mnou film pustil, a musím říct, že většině mých přátel už lezu na nervy, ale prostě si nemůžu nák pomoci, je to moje opravdu oblíbené sci-fi. Dobrý Shia LaBeouf, krásná Megan Fox a dobrá auta... A vůbec bych se takovému autíčku nebránila. O Bayovi se říká, že má ego tvrdé jako skála a kupuje si auta jako angličáky... ale co, když bude točit pořád tak dobrý filmy, tak proč ne?
Mezi řádky (2007)
Já opravdu nemám slov, bylo to tak dojemné, úžasné a - pravda bylo to trochu laciné a předvídatelné a mladí, kteří ve svých světech vedou válku se asi těžko změní k nepoznání za jediný den, ale to napětí a cit, charisma mladých a neúnavná snaha Hilary Swank změnit od základů myšlení těchto lidí, kdy jejich válku přirovnává netradičním způsobem k holocaustu. To prostě nemělo chybu.
Zelená míle (1999)
Z počátku jsem byla trochu na rozpacích, co k tomuhle filmu napsat?! Říkala jsem si, že všchno co se mi honilo hlavou tu už napsáno bylo a proč se opakovat? Nakonec jsem dospěla k názoru, že ne třeba vychvalovat všechny přednosti, jimiž se tento snímek pyšní - ono stačí pohlédnout na hodnocení a hned jste v obraze, jestli film stojí za to, nebo ne?!
Jak vycvičit draka (2010)
Tvůrci tohoto animáku nezvolili název "Jak vycvičit draka" zrovna nejlépe, protože máte pocit, že to nepřináší nic nového a navíc to evokuje strašnou nudu! Ono to tak i první čtvrt hodinu vypadalo a já měla pocit, že moje oblíbené motto "Nesuď knihu podle obalu" bude zbytečné. Ale když Škyťák najde draka a postupně začne přicházet na všechny finty jak si je ochočit, začíná opravdová jízda na horské dráze, kdy máte přesně jasno, že tohle je jeden z nejlepších animáků jaké jste měli čest vidět.
Želary (2003)
Tohle je jeden z nejlešpších českých filmů jaký jsem měla tu čest poznat. Ten příběh je tak nádherný, že se přiznám, musela jsem prolít i pár slz. Nakonec celou tuhle fantazii završil nádherný konec, který mi doslova vyrazil dech.