Recenze (113)
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Výborné akční scény podtržené skvělým soundtrackem. Tenhle film je opravdu zběsilá jízda. Jen škoda, že příběh je prakticky nulový...
Avengers: Age of Ultron (2015)
Viděli jste Iron Mana 3? Tím pádem jste viděli Avengers 2. Viděli jste Kapitána Ameriku 2? Tím pádem jste viděli Avengers 2. Objeví se bad guy, přiletí superhrdinové, udělají bum bum a ahoj, God bless the America. Nebaví mě to, je to nuda, v podstatě se tam nic neděje a takhle se to v Marvel Cinematic Universe děje furt dokola. Pořád stejná parta, která už prostě nemá co nabídnout, zvlášť když skoro každý z nich má dalších deset vlastních filmů. Čímž se dostávám k další věci, která mi vadí a to je ta, že než se podíváte na tenhle film, tak by jste měli zhlédnout následující filmy: Iron Man, The Incredible Hulk, Iron Man 2, Iron Man 3, Thor, Thor: The Dark World, Captain America, Captain America: The Winter Soldier a Avengers (nečekaně). Hodně štěstí, protože všechny ty filmy jsou na jedno brdo. A co mě dostává do kolen je to, že podle všeho některé události filmu navazují na první sérii seriálu Agents of S.H.I.E.L.D. To už je prostě přehnané.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Proboha, kdo přeložil "The Winter Soldier" jako "Návrat prvního Avengera"?
Hobit: Bitva pěti armád (2014)
Hobit měl být rozdělený maximálně na dva díly. Třeti díl byl už v podstatě o ničem. Ale i tak jsem si film náramně užil, Jackson to v sobě pořád má.
Sviňák (2013)
James McAvoy se pro mě stává jedním z nejlepších herců dnešní doby.
Angry Video Game Nerd: The Movie (2014)
Dobrej pokus, ale radši bych viděl víc dílů normálního seriálu.
Gravitace (2013)
V kině to muselo vypadat opravdu úžasně. Film jsem viděl ve FullHD na svém notebooku a i tak mi přišla vizuální stránka úchvatná. Také se mi líbila jistá realističnost, díky které působil film uvěřitelně. Bohužel jinak je film v podstatě o hovně. Kdo si potrpí na nějakém kvalitním příběhu nebo nějakých zápletkách, tak ať jde raději někam jinam. Film mi přijde spíš jen jako taková předváděčka nových technologií, které ale fungují na jedničku.
Free to Play (2014)
Úžasný dokument o e-sportu. Každý kdo si aspoň jednou zahrál Dotu, nebo něco podobného, by si měl tenhle dokument pustit.
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Běží to už tak dlouho (počítám i původního Naruta) a přitom je to pořád stejně úžasné jako na začátku, v některých věcech i lepší. Úžasné postavy a skvělý příběh podkreslený výborným soundtrackem dělají z tohoto anime jedničku. Palec nahoru.
Michael Jackson: Thriller (1983) (hudební videoklip)
Michael je legenda. Pop neposlouchám, ale jeho songy si můžu poslechnout kdykoliv.