Recenze (113)
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Nejlepší scéna se včelama a motorovkou :D
Světová válka Z (2013)
Už úvod mě naprosto dostal, hlavně díky skvělému soundtracku. Konečně film, ve kterém se nedíváme na nějakou skupinku lidí, která se snaží přežít každý den v postapokaliptickém světě, ale na nějaký "zbytek" vlády, snažící se nalézt příčinu a řešení nákazy. Filmů o zombie jsou mraky, ale tady ten se mi líbí ze všech nejvíc.
Pařba na třetí (2013)
Doufal jsem, že uvidím suprovou komedii jako byly první dva díly. Místo toho jsem dostal průměrnou dramatickou komedii, která měla s jedničkou a dvojkou společnýho snad jen postavy a reference na první dva díly. Škoda, těšil jsem se na další jízdu.
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Cool....cool, cool, cool.
Iron Man 3 (2013)
Ke konci to byla pecka, ale zbytek filmu mi spíš přišel průměrný. Rozhodně se časem na film podívám znova, ale do té doby dávám 3 hvězdy. Jednička mě bavila víc.
Lví král (1994)
Hudba - skvělá, dabing - skvělý, animace (na tu dobu) - slušná, příběh - skvělý. Děti se pobaví, dospělí si užijí slušný příběh a pěkné písně. Škoda, že Disney je dneska samej "High School Musical" apod. Takhle se dělá animák.
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
Hezké, ale na Oscara to není.
Papíry (2012)
Suprová animace, SKVĚLÁ hudba, hezký romantický příběh. Strašně moc bych chtěl něco podobného vidět jako celovečerák. Lepší kraťas jsem neviděl. EDIT: Oscara si 100% zaslouží.
Nespoutaný Django (2012)
Tarantino by měl točit víc takových filmů. Žádný ujetý scény, prostě kvalitní western. Kdybych nevěděl, že to natočil on, asi bych to ani nepoznal. Herecké obsazení je super, ale trochu mi to tam kazil Foxx. Možná, že to bylo kvůli roli, kterou hrál, ale Christoph Waltz ho totálně zastiňuje. Závěr byl jedno velké klišé, což mi taky trochu ubralo na hodnocení. Po setkání s Candiem (Leonardo DiCaprio) to bylo na 5 hvězdiček, pak už šla kvalita dolů.
Griffinovi (1999) (seriál)
Kdybych žil v Americe a znal všechny ty moderátory, politiky apod., tak by to byl můj hodně oblíbený seriál. Ale když polovinu dílu ani nevím o kom mluví, tak je pochopitelně těžké pochytit všechny vtípky. Každopádně některé díly jsou opravdu bránici trhající. Ale až od páté sezóny (teda aspoň u mě).