Recenze (113)
Hačikó - příběh psa (2009)
Film, který už od začátku zcela očividně útočí na divákovy emoce. A daří se mu to skvěle...
Arrow (2012) (seriál)
Komiksovky mě baví, takže seriálem jsem celkem nadšený. Bohužel, jak už psal DaViD´82 herecké výkony jsou někdy k pláči a herci byli opravdu vybíraní podle vzhledu. No snad se to v dalších sériích aspoň trochu změní (i když tomu moc nevěřím). Ale není se čemu divit, když seriál vysílá stanice, která vysílá Beauty and the Beast a Vampire Diaries. Každopádně mě to baví, takže zatím nechávám 4 hvězdy.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Seriál jsem začal sledovat teprve nedávno. Měl jsem hodně vysoká očekávání, bohužel první dvě série mi zkazili příšerným českým dabingem. Třetí sérii jsem už začal sledovat v originálním dabingu, což mi o hodně spravilo podívanou. Breaking Bad je jeden z nejlepších drama seriálů vůbec. Bryan Cranston nikdy neměl hrát komediální role, Walter White mu sedne úplně perfektně (což potvrzují i tři ceny Emmy). Aaron Paul sice hraje druhé housle, ale ve své roli je taky skvělý a o Bobu Odenkirkovi ani nemluvím.
Tenkrát na Západě (1968)
Pro fanoušky westernu určitě skvělá podívaná, pro mě už moc ne. Kvůli dlouhým scénám, kde se opravdu nic neděje, mi příjde film nudný. Hudba je výborná, herecké obsazení je taky super, ale ve střižně to někdo odflákl.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Jedna hvězda za Megan Fox. Jinak je to sračka.
Transformers 3 (2011)
Jedinej díl, kterej sem byl schopnej dokoukat s jistým dobrým pocitem, že sem jenom neztrácel čas. Ale do kina bych na to nešel.
Amazing Spider-Man (2012)
Je to spíš 3,5, ale ke konci mě to přestalo bavit, tak jsem dal 3. I když se to víc přibližovalo ke komiksu, tak se mi Raimiho Spidey líbil víc. Emma Stone je asi milionkrát lepší než Kirsten Dunst a co se týče Andrewa Garfielda, na roli se taky víc hodil, ale nechápu, jak může být člověk jako je on školní loser. Co mi taky trochu kazilo podívanou bylo to, že jsem si celou první polovinu filmu říkal "Tohle už jsem někde viděl". Jasný, je to remake a jinak se to udělat nedalo, ale prostě mi to hrozně připomínalo první díl Raimiho Spider-Mana, a proto si myslím, že bych tu první polovinu mohl klidně přeskočit. A když už o tom mluvím, podle mě je na remake moc brzo. Každopádně na dvojku se těším, protože už to nebude mít ten rozjezd a bude se to lišit od Raimiho trilogie. Teda aspoň doufám.
28 dní poté (2002)
Tak před těmahle zombíkama bych utíkat nechtěl
Gympl (2007)
Na český poměry docela slušná zábava. Ale Vorel ml. stojí pěkně za hovno.
Diktátor (2012)
Už to není "naživo" jako Borat, nebo Bruno, ale i tak sem se skvěle pobavil. Cohen je prostě borec a mezi komedianty je u mě dost vysoko.