Recenze (263)
Korgoth of Barbaria (2006) (TV film)
Proč, proč, proč to nakonec byl jen pilot ? Přesně takový animáky mně na světě chybí. A to ani fantasy ani heavy-metal moc nežeru. Na tohle bych, ale koukal. Furt. Perlagroup udělala skvělej dabing, baby, hlášky, svaly, zbraně, zrůdy, pivo, násilí....co víc si přát ?
Komando (1985)
Hlášky, zbraně, hlášky , akce, nekonečný zásobníky a k tomu Arnold jako milující otec (scéna se zmrzlinou). Nelogično by se dalo krájet, ale to by u takového filmu člověk odpustil ne-li uvítal, ale nic moc ženský protějšek + absence obnaženého poprsí (krom "rychlovky" v hostelu) ubírá filmu na 4 hvězdy.
Úžasňákovi (2004)
Skvělá animace, kvalitní záporák a příjemné pokoukání. Jen mi přišlo, že animáky měli vždycky něco o trošičičku víc. Možná nějakého pomrkávání, nevím. A nebo vtípky na stáří ještě tolik neberu. Lepší 4 *
Vyšší princip (1960)
Nádherný film. Ty nejstrašidelnější filmy z války nejsou z fronty...
Spalovač mrtvol (1968)
Dlouho mě takhle nemrazilo. Hrušínský excelentní.
Zoolander (2001)
Ústřední trojce fakt válí. Stiller s Wilsonem se parádně doplňují, samotné "gagy" jsou spíše průměrné, zato výrazy a celé scény mě doháněly k slzám (rozuměj smíchy). K tomu pak krásná Christine a vyšperkované kostýmy a nemůžu ubrat ani hvězdu.
Squat Wars (2009)
Příjemné zpracování, příjemná muzika a fakta o squatingu jako takovém. Nabídnutí alternativy příjemnou formou :) Takto by měl dle mého politicky zaměřený film/dokument vypadat.
Co je to panna? (2008)
Perfektní :-) I kamera je na velmi dobré úrovni. Gradace jakbysmet. A ten závěr !!!
Hvězdná pěchota (1997)
Fašizující do očí bijící reklamy mě dostávaly snad ze všeho nejvíc. Akční výrazy patriotů pod helmami nazelenalými od slizu hned potom. A tak bych mohl pokračovat donekonečna. Parádní snímek bohužel však nejen v Americe nepochopen.
Logorama (2009)
Parádní úlet :-)