Recenze (448)
Cabriolet (2001)
Hodně se mi tenhle debut líbil. Příjemně divné a zvláštní, křehké a kouzelné vybočení z běžné domácí produkce. A hudba Ivana Krále neměla chybu.
Hlava v oblacích (2004)
Průměrný a průměrně odvedený film, jehož zápletka ani postavy mě nedokázaly nijak zvlášť strhnout.
Opilí láskou (2002)
Andersona mám ráda, ale Opilé láskou mi činilo přímo fyzické potíže sledovat. Nejsem masochista, sorry.
Hodná holka (2002)
Těmahle podivínskýma americkonezávislýma filmama "jsemtaknešťastnýplnýdeziluzepráceměnebavíavšechnojenahovnoajádostanušancitozměnitalestejněstímnicneudělám" už jsem krapet unavená.
Ninočka (1939)
Dlouho jsem se u ničeho tak mile nepobavila.
Král Artuš (2004)
Ohánět se historickým pozadím a kecama typu "jak to všechno bylo" je v tomto případě plivnutí do ksichtu všem, co o artušovské legendě a postavě Artuše byť jen něco málo vědí. Líbivý historický velkorozpočtový akčňák, nic víc, nic míň.
Kristova léta, dámy... (2003) (TV film)
Hodně osobní dokument, který poměrně upřímně popisuje pocity soudobé ženské části populace kolem třicítky.
Santa je úchyl! (2003)
Hodně černá a cynická komedie a tím pádem ten pravý vánoční film!
Ray (2004)
Tak jasně, životopisný film udělaný jako tucty dalších. I tak se mi ale líbila celistvost a myšlenka filmu a kamera, která úžasně pracuje se světlem. O Foxxovi není třeba mluvit, famózní výkon.
Holka jako lusk (2001)
Ve svém žánru teenage romantických komedií myslím celkem povedený kousek.