Recenze (14)
Bad Taste - Vesmírní kanibalové (1987)
...no coment.....................
Zodiac (2007)
dobry krimi film po dlhej dobe len skoda ze D.Fincher troska polavil.Ale tiez by som mal chut sa pozret tej svini do oci......
Transformers (2007)
UZASNE!!!
Smrtonosná past 4.0 (2007)
clasika!!
Roming (2007)
krasny film !!!!!! dlho som newidel taky dobry film je fakt perfektny a aj hereci su prerfektny len tak dalej mozno ozije ceskoslovensky film znova!!!takze vy picusi panelakovi vystrelte do kin!!!
Faunův labyrint (2006)
Hellboy je odvar ........ hnus,nadej,zufalstvo....to vsetko som prezival!Ale napriek tomu som sa kochal nad tym OBRAZOM.....ktory mam tak rad.(T.Burton,V.Zakopcan,T.Gilliam...atd)P.S.:PLAKAL SOM NA KONCI!!!
RRRrrrr !!! (2004)
...dlho som sa takto v nedelu pred obedom nepobavil.Chabat sa rad zabava na svojich filmoch a ja snim...vtipne ze?Ale ja som toho nazoru ze aj taketo komedie treba!
Zastav a nepřežiješ (2006)
nowy akcny a hlavne na nic sa nehrajuci film ktory ma prekvapil...preco dobre filmy koncia zle?
Mazaní hoši (1998)
Odpal navjecsieho rangu!!!
Vynález (2004)
vcelku zaujimavy film ale troska na dlhsie vedenie ...ale zauijamy napad a ziadne obohrate tvare