Recenze (213)
Čistá duše (2001)
Moc pekny film, kde exceluje Crowe.
Most (2006)
Most Golden Gate je velice oblibene misto pro sebevrahy a tento dokument zachycuje jejich skoky, koncici smrti. Film obsahuje i rozhovory s nekolika rodinami a prateli techto sebevrahu, dokonce i s jednim z prezivsich. Jako sonda do dusi techto lidi to neni spatne, ale skutecna sila tohoto dokumentu jsou prave ty autenticke zabery. Zvlaste dva jsou neuveritelne smutne.
Dr. House (2004) (seriál)
Na cernosskeho kolegu: "Vam to nepucim, to uz bych to nevidel..." House je presnym prikladem cloveka, ktereho by v praci nesnasel kazdy, s kym by prisel do kontaktu. V TV se ale na to kouka pekne.
Hry bez hranic (1965) (pořad)
Kdo by tuhle soutez neznal, boooze ten cas leti.
Ošklivka Katka (2008) (seriál)
Ale neni to cisty, spise takovy lepsi odpad :-)
Walk the Line (2005)
Priznam se, ze me Johnny Cash vubec pred tim nezajimal. Ovsem do doby, nez jsem jednou shledl videoklip k pisni "Hurt", ve kterem Johnny byl uz velice stary a smutne tam zpival o svem zivote. Par mesicu nato zemrel. Film jsem tedy prave proto shledl a musim uznat, ze ho Phoenix zahral skvele a dokonce i vyborne zpiva. Jinak Reese byla skvela taky.
Ghost Rider (2007)
Videl jsem HD verzi a musim se priklonit k vyssimu hodnoceni. Celkem pokoukanicko.
Dexter (2006) (seriál)
Diamant mezi serialy pro "dospele". Prvni serie byla vyborna, ale ta druha snad jeste lepsi. Treti by tedy mela byt dokonala.
Ajťáci (2006) (seriál)
Zrodil se další kultovní seriál, který je původem z Británie. Roy, Moss a Jen, neskutečná trojka. "Tak Jen, co nového u vás ve Středozemi..." Jen dodávám, že po výborných dvou řadách je ta třetí hodně nekompaktní. Dobré díly se střídají s mizernými. Ale pořád to na 80% stačí.
Kung Fu Panda (2008)
Zase dalsi odpocinkovy animak, ktery sice neni nijak zvlast super, ale pobavi celkem slusne.