Recenze (213)
Mlha (2007)
Spolecne s Padem do tmy nejlepsi horor za posledni tri roky. Nevim, co vic bych dodal.
Želvy Ninja (2007)
Trochu vic krve a mene detinskosti by neskodilo. Opravdu to tak nutne muselo byt jenom pro deti? Takovy rating "R" by tomu moc slusel. Vetsine pametniku uz totiz neni deset. 70%
Blade Runner (1982)
Az ted (2007) sem Blade Runnera shledl a uz chapu, proc byl a je tak kultovni. Konec je ale totalne "stunning". Hauer se pro svoji posledni scenu snad narodil. 90%
Requiem za sen (2000)
Na poslednich 10 minut sem civel snad bez mrknuti oka v totalni paralyze a tu hudbu nemuzu dostat z hlavy jeste ted. 100%
Simpsonovi ve filmu (2007)
Klasika Simpsni. Spiderpig, nebo Harry Plopper mohl dostat trochu vic mista, celkove to byly asi nej sceny. "Sequel?" :-) 80%
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Nezapomenutelny film, ktery uplne skvele ukazuje, jak moc musi kapitan predstirat, ze se vlastne nic nedeje a dodavat posadce kuraz. Skutecne jsem jeste nevidel tak skvele natoceny a hlavne zahrany film z namorniho prostredi. A poustet pouze v originalnim zneni, pac skutecna anglictina, jako v tomto pripade, se uz moc ve filmech neslysi. 90%
Million Dollar Baby (2004)
Naprosto zaslouzene Oscary. Nemam co dodat.
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Trailer me strasne navnadil, ale ve filmu uz prekvapive nebylo nic moc zajimaveho. Mraky peknych obrazku a tvrdych hlasek proste na celovecerak nestaci. A to sem se tak tesil. 60%
Faunův labyrint (2006)
Nejlepsi film roku 2006. Nejbrutalnejsi pohadka v dejinach, kde u nekterych scen jsem odvracel zrak, coz se mi jeste nestalo. Del Toro je genius s neuveritelnou fantazii.
Planeta opic (2001)
Masky opic super, ale tohle ze je od Burtona?