Recenze (2 017)
Kráčející skála (2004)
Co dodat parádní film jak má být! Prostě paráda Dwayne Johnson je super herec a do tohoto filmu se hodí. Prostě akce jak má být a to co jsem očekával jsem v tom filmu našel, až na pár maličkostí.
Záhada Blair Witch (1999)
Tomuhle se říká pravý a nefalšovaný hororový nářez.. 9/10 = 95%
Záhada Blair Witch 2 (2000)
Po dobré jedničce si myslím, že zcela zbytečně natočená dvojka.. 3/10 = 30%
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Slušně jsem se pobavil, ale chvilkama mi to přišlo až moc trapný. Jinak dobrá komedie... 6/10 = 65%
Saw: Hra o přežití (2004)
Saw je prostě dvěma slovy skvělý horor. To co režisér vymyslel se nedá ,,normálními" slovy popsat. Od začátku do konce perfektně vymyšlená každá scéna... 10/10 = 100%
RRRrrrr !!! (2004)
Drž hubu.. 7/10 = 75%
Hooligans (2005)
Fantastický film, který Vás dostane do světa fotbalových chuligánů. Tak nějak si představuji kvalitní drama. Pro fotbalového diváka skvost, na který se vždy a rád podívá.. 10/10 = 100%
Panic je nanic (2006)
Tady si myslím, že škoda písmenek film nemá žádný děj a je to nuda. Jen další český propadák a zbytečné vyhození peněz.. 1/10 = 5%
Mistři hazardu (2005)
Od Scotta čekám lepší komedie, tato mě svým způsobem nijak neoslovila, ale nejhorší nebyla.. 5/10 = 55%
Po hlavě... do prdele (2006)
Naprosto idiotský scénář a děj.. 1/10 = 15%