Poslední recenze (248)
Návštěvníci (2022)
Úvodní desetiminutovku nadšení záhy střídá fňukání představitelky, které nabírá na intenzitě až do samotného závěru. Některé rozhovory jsou zajímavé, ale neustálé nářky jsou téměř k nevydržení. Naprosto nerozumím tomu, kde hlavní představitelka přišla na myšlenku, že by měl každý automaticky mít právo žít, kde se mu zachce. 10 %
Tajemství a smysl života (2023)
A já myslel, že kapitolu "jak vykadit rakovinu" už má ČR uzavřenou. 5 % a to pouze za jednu jedinou myšlenku, že minulost lze měnit snadno, jelikož činy přítomné, budou za chvíli minulostí. Všechny ostatní mi přišly jako nesmyslné plácání.
Vivárium (2019)
Hodně zvláštní film, ale co jiného dnes ocenit když ne originalitu. Navíc pár těch momentů, kdy se člověk cítí nepříjemně je přítomno a to se cení. 75 %
Poslední deníček (39)
Vánoční hororový nářez
Letošní playlist mých Vánoc:
Fanouškům žánru asi ne třeba připomínat kultovní vánoční vyvražďovačku Silent Night, Deadly Night které si letos určitě dám opáčko. Dalším filmem bude "loňská novinka" kterou jsem nestihl Silent Night a čím lepším se dá vánoční den ukončit než pohádkou. Proto je třeba zvolit jednu z těch nejpovedenějších: The Nightmare Before Christmas.