Oblíbené filmy (10)
Matrix (1999)
Constantine (2005)
Fontána (2006)
Pokání (2007)
Třetí hvězda (2010)
Pro mě v poslední době jeden z nejsilnějších filmů. Benedict se krásně zhostil své role a celkové obsazení mi přijde velmi sympatické. V průběhu filmu jsem ani na okamžik neodběhla myšlenkami jinam, byla jsem úplně vtažená do děje. K tomu všemu ještě výborná volba hudby. Byl to pro mě velmi emotivní zážitek, film působí naprosto realisticky a člověk nemůže než sympatizovat s hlavní postavou. Není co víc dodat, nejlépe strávených 92 minut v poslední době.
Hunger Games (2012)
X-Men: První třída (2011)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
Úžasně ztvárnění knihy S. Larssona. Mě osobně se líbí víc, než švédský originál filmu. Rooney Mara se pro tuto roli skvěle hodí a i zbytek obsazení mi přijde jako velmi dobrá volba. Hudební podkres dodává filmu na jakési mrazivosti, napětí. Také mě potěšilo několik švédských detailů v textu jinak anglicky mluveného snímku. Surové, dramatické, vynikající.