Recenze (90)
Příběh služebnice (2017) (seriál)
Pomalé, intímne, mrazivé. Dystopia, ktorá znepokojuje o to viac, ako začína byť v súčasnej dobe uveriteľnejšia. Hlavne kamera a herecké výkony hlavných predstaviteliek sú neskutočné. Prvá séria 100%, druhá 90%.
Inferno (2016)
Najhoršia kniha Dana Browna, najhorší film podľa knihy Dana Browna.
Pátá vlna (2016)
Patetická sračka s tak stupídnym scenárom, že sa človeku dvíha kufor. Ktorý kretén toto schválil....
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Artuš na steroidoch. Výborný zážitok bez hluchých miest, možno by to dokoca chcelo miestami spomaliť. Obrovským plusom je hudba, berte všetkými desiatimi. Ale kde je, do čerta, Merlin?! Za to hviezdička dole, nedá sa svícit.
Star Trek: Do neznáma (2016)
Mohli by uz vymysliet aj inu zapletku ako zloducha, ktory sa snazi znicit Federaciu - nuda a vsetko tu uz raz v takej ci onej forme v ST bolo. Je to ako 10 krat vyvarena spikova kost - je to sice kost ale obsahu v nej uz ziadneho niet.
Logan: Wolverine (2017)
Slabota. Klišé a nuda, nebyť Jackmana, tak je to za jednu.
Jupiter vychází (2015)
Škoda času, okrem trikov obsahové prázdno.
Oblast 51 (2015)
Ruky preč, škoda času. Nič viac k tomu netreba povedať.
My jsme nejlepší! (2013)
Celý film nuda od zaciatku az do konca. Keby tam semtam nezaznela slusna hudba, tak to ani nezvladnem do konca.
Já, Frankenstein (2014)
Jednoznačný víťaz titulu Najslabomyseľnejší scenár.