Recenze (610)
Bez kormidla (2014)
Další z filmů, v kterém jsem se málem utopil. Nevím, zda-li jsem sledoval jiný film než ostatní, nebo jestli se ostatní recenzenti bojí napsat "natvrdo" o čem vlastně je, nebo zda pouze já cítím z tohoto filmu něco jiného než většina. Ten film dle mého názoru není pouze o hudbě, hudba je zde jako lék tišící bolest, kterou způsobil Joshův těžko pochopitelný a neomluvitelný čin. Ten čin dolehl samozřejmě nejvíce na jeho nejbližší , kteří se z jeho následky musí vyrovnat ( matka si najde novou lásku a naplní si svůj život životem novým, přítelkyně z jeho činu obviní rodiče a jejich špatnou výchovu a otec začne pít a ignorovat okolí ). Teprve hudba však ukáže otci, jaký jeho syn ve skutečnosti byl. Že to nebyl žádný Manson, ale citlivý kluk, který se nedokázal vypořádat z životem a který k tomu zvolil nejhorší možný způsob. Otec v synových věcech našel částečnou odpověď - jeho hudbu. Tu hudbu nabídl, zpočátku anonymně, posluchačům aby nakonec neskrývaně řekl, že jeho od jeho syna, kterého právem může hodně lidí nenávidět. V hlavě mě utkvěl jeden dialog mezi prodavačem hudebnin a Samem : všichni byli něčí dcery a synové, ale on byl můj syn" . Závěrečnou písní, kde přiznal kdo ji napsal, již nechal na rozhodnutí ostatních jak se postaví k tomuto smutnému činu. Odvrhnout něco krásného pro jeden neuvážený čin , nemusí být vždy nejlepším řešením .
Dvanáct do tuctu (2003)
Když najdeš tu pravou, žádná životní překážka není nepřekonatelná.
Klan létajících dýk (2004)
Sen všech normálních lidí - potkat skutečnou lásku. Potom lze i zemřít.
Pasažéři (2016)
Vím, že tento film nabízí spoustu nedokonalostí a nelogičností. Přesto jsem dal 5* ! Proč ? První je samozřejmě za okouzlující Jennifer, druhá za dle mého názoru zdařilé vizuální efekty, třetí za docela zábavný děj , čtvrtá za alespoň shlédnutí mého dalšího nesplněného snu a poslední za víru, že k tomuto scénáři jednou může lidstvo dospět. Zřejmě jsem divný, ale hlavnímu hrdinovi závidím a celkové mohu říci, že jsem se pobavil a nenudil, tak proč ne, že ?
K zemi hleď! (2021)
Víte, že jsem se ani moc nebavil ? Tento film, který zřejmě měl být jako nadsázka, totiž krásně ukázal, jak jsme většině námi volených politiků absolutně lhostejní. Nějak podvědomě věřím, že kdyby k tomu došlo, tak se velmoci budou takto chovat ( a t o nejen USA ). Mohl bych se chechtat, až bych se za břicho popadal, ale nějak mě to nepobavilo. Hvězdičku za J.L. a druhou za ukázku celosvětové mocenské zbabělosti.
14 ostří (2010)
Šťastný ten, kdo má v co doufat ......
Noc plná zázraků (2011)
Nádherný film, který se skutečně hodně podobá filmu Láska nebeská. Přesto bude můj příspěvek krátký - většinu mých pocitů vyjádřil ve svém příspěvku uživatel Malarkey, kterému za to děkuji :)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Nejsi vlk a svět se stává zemí vlků :(
Arcane (2021) (seriál)
Animovaná vize současného světa :(
Pumpaři od Zlaté podkovy (1978)
Nic se nezměnilo, pouze těmto lidem již nikdo nejde po krku. Nepíši nyní o pumpařích, ale všeobecně o lidech pohybujících se tzv. na "hraně zákona".