Recenze (271)
Green Lantern (2011)
Dlouho jsem se na to tesil a musim rict ze jsem sklaman, dalo se z toho vymacknout vic mnohem vic, kdys to srovnam s komixem nebo s kreslenym filmem tak to je slabej odvarek.
Dokonalý únik (2009)
dobre sem se bavil, libilo se mi malebne prostredi hawaje.
Rio (2011)
nemastne neslane, usnul sem u toho a uz ani nemam moc chut si to pozustet 1* za sympaticke papousky a barvite prostredi ria
Ženy v pokušení (2010)
zabavna oddychovka orientovana spise pro neznejsi pohlavi.
Román pro muže (2010)
Nechapu to chabe hodnoceni, velmi mile me to prekvapilo a bavil sem se od zacatku az do konce velice dobre, v neposledni rade vyborni herci a Donutil byl fakt uzasnej.
Snídaně na Plutu (2005)
Velice abstraktni snimek, od zacatku sem si rikal co je to za hovadinu? Ale vydrzel sem, protoze me vazne zajimalo jak tady ta uchylarna skonci. A nakonec sem si rek ze to tak hrozneani zase nebylo, Murphy v hlavni roli je fakt dobrej!
Poslední dům nalevo (2009)
prijemna zmena , oproti podobnym vyvrazdovacim hororum ma tento alespon koule
Země kůlů (2010)
jiz dlouho jsem nevdel povedenejsi horor, melo to sice jemny beckovy nadech ale ponura atmosfera, a dobre herecke vykony mi to vynahradily, jo bavilo me to.
Vem si mou duši (2010)
zacatek nabral dobre tempo, ale jak film plynul dale slo to vic a vic do sracek a nakonec se to promenilo v totalni blbost 1* za prvnich pet minut
Orphan (2009)
Zacatek trosku nuda, ale pak se to dobre rozjelo, konec byl strhujici az depresivni, trosku me mrzi ze Roden tam hral asi 30 vterin