Recenze (3 495)
Dokonalý smysl (2011)
Tak toto sa mi ešte asi nestalo.... zo začiatku som nechápala tých 76 percent a bola som sklamaná, lebo som čakala niečo úplne iné ... a potom v 20-tej minúte sa všetko otočilo. Výborné to bolo. Všetko ... muzika, ten nápad , koniec, Evin hlas, a Ewana som v poslednej dobe nejako nemusela, ale tu bol výborný ... scéna vo vani a posledná, keď sa hľadali ... jedným slovom PERFECT!
Země naděje (2012)
Plusom tohto filmu bol Mattov očarujúci úsmev, parádna muzika a McDormand .. mám ju veľmi rada ... a bolo to také príjemné, ľudské. Viem, že to bolo možno príliš obyčajné a koniec bolo parádné klišé, ale ja som mala presne na to náladu a mne sa to páčilo. Nič svetoborné, ale potešilo.
2:37 (2006)
Mňa tento film dostal po všetkých stránkach ... má výborný príbeh, slušné herecké výkony, skvelú réžiu a nádherný klavír.
Tyranosaurus (2011)
Perfektný film!
Divoši (2012)
No toto teda bola jazda .. som sa nadýchla a zrazu bol koniec. Úžasný soundtrack a úžasne charizmatický Aaron Taylor-Johnson .. to mi stačilo, mne sa páčilo.
Nebohá paní Pomsta (2005)
Park-a jednoducho môžem preto, lebo na začiatku každého filmu pozerám s otvorenými ústami, nechápem kto je kto, prečo sa deje to a to ... a potom sa to začne spájať a všetko má hlavu a pätu ... výborné. Mne osobne sa pani Pomsta páčila najviac z celej trilógie.
Deiji (2006)
Samozrejme, že som od začiatku bola na strane nájomného vraha ... asi aj preto, že Woo-sung Jung vo filmoch fantasticky plače. Nádherná muzika a nádherná romantika.
Saedeu mubi (2005)
Nádherný, prenádherný film. Krásne nežný ... ohromná muzika a neskutočný Woo-sung Jung.
3-iron (2004)
Voľakedy, keď som čítala Cestu od McCarthyho, hneď po dvoch stránkach som si hovorila, že panebože hádam to nebude takto celú knihu - opisovať dopodrobna, čo našli, robili, jedli ... a po dočítaní to bola jedna z mojich naj kníh. A včera večer som si hovorila, panebože hádam nebudú ticho celý film ... a boli ... a bol parádny, skoro nič povedané a toľko veľa vypovedaného ... páčilo sa mi veľmi.
Keulraesik (2003)
Zase raz výborná muzika, plačúci Kórejci, sladký príbeh ... MSG som neprišla na chuť, ale toto od Kwak-a sa mi páčilo a ani dĺžka mi nevadila, dokonca som si to ani neuvedomila, až keď som v noci pozrela na hodiny. Apropo príbeh matky sa mi páčil asi o trošku viac.