Recenze (563)
Signál (2012)
Celkom ftipne,tak vhodne na jedno pozretie a nic velke sa neda od tohto filmu ocakavat.
Meruňkový ostrov (2011)
Velmi ma prekvapil tento film, rozbiehal sa pomalsie ale potom to bolo prijemne, hudba prenadherna.. Vidiet takyto pekny slovensky film je raritou, len skoda ze som ho videl v ceskom dabingu.
Bastardi 2 (2011)
Druhy diel bol skor viac kriminalny ako vykreslujuci postavy, ale bolo to fajn, niecim ine zaujimave.
Dům (2011)
Krasne vykreslene rodinne vztahy medzi dcerami a otcom. Velmi posobivy film na city.
Enter Nowhere (2011)
Kvalitna snimka,aspon niecim zaujimava!
360 (2011)
Skvele!!!!
Havran (2012)
Skor detektivny film ako mysteriozny, ale dej bol zaujimavy a napinavy, hodnotím kladne. Prostredie pekne vykreslene aj Cusack to zahral velmi pekne!
Piráti! (2012)
Skvele som sa nasmial, dej mal prijemny spad, vsetko okey. Grafika velmi pekne prepracovana. Pozitivne dielo :)
Sigur Rós - Heima (2007)
Krasne ukludnujuce nadherne. Krasna krajina islandu,prenadherne scenerie a k tomu fantasticka hudba!!
Podraz (1973)
Majstrovske dielo vycibrene hereckymi vykonmi!