Poslední recenze (101)
Transformers: Zánik (2014)
Akčná pecka, po ktorej som si kládla otázku: Kam zájde Michael nabudúce? Zatiaľ najlepšie zobrazení Autoboti - najmä cool Crosshairs a Hound. Charizmatický Wahlberg podal aj napriek preňho zle napísanej postave slušný výkon. Tucci a Grammer boli úplne skvelí. "Sklamaním" je Jack Reynor, naopak prekvapením Nicola Peltz. Perfektná hudba k perfektnej akcii!
Terapie láskou (2012)
Netradičná (a o to lepšia) romanca s pre mňa prekvapivým Bradleym Cooperom, zaujímavou (aj keď asi nie na Oscara) a neokukanou Jennifer Lawrence a geniálnym Robertom De Nirom (ktorý na Oscara rozhodne bol). Veľmi pekný scenár s podarenými dialógmi. Hrdinovia s psychiatrickou diagnózou, ktorí sa životom pretĺkajú akosi svojpomocne a stále to nie je ono, aj napriek tomu, že sa snažia byť šťastní. Ich bláznovstvo ich privedie do množstva až tragikomických životných situácií, v ktorej by sa väčšina z nás nechcela ocitnúť. A práve preto ústrednej dvojici fandíme ešte viac a ich príbeh pohladí naše srdce.
Temný rytíř povstal (2012)
Len slabý odvar dvojky, ktorý postráda charizmatického záporáka, dáva dosť málo priestoru vedľajším postavám, ktoré dvojku slušne herecky potiahli (Oldman, Cane, Freeman) a príbehovo je až príliš prekombinovaný. Hudba na prvé počutie tiež neprináša veľa nového. Nolan z toho síce spravil opäť monumentálne divadlo, ale po predchádzajúcom dieli je to len prešľapovanie na mieste. Škoda. Chýba mi Heath Ledger :(