Recenze (328)
Flash - The Icicle Cometh (2018) (epizoda)
Recyklacia.
Černobyl - 1:23:45 (2019) (epizoda)
Sialene.
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Zapamatatelna bitka vo vlaku. Super hudba.
Rok jedna (2009)
Neskutocne vtipna by som tuto komediu nenazval. Sedi skor neskutocna blbost.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Najtragickejsia postava Tyrion. Vacsina z jeho rozhodnuti boli zle.
Hra o trůny - Dlouhá noc (2019) (epizoda)
Velmi dobre natocene, zaver pokazila uplne nevhodna hudba. Nechapem jej zmysel.
Hra o trůny - Mhysa (2013) (epizoda)
O
Avengers: Endgame (2019)
Jednotka je samozrejme infinity war, toto bolo slabsie i ked dobre pokracovanie. Vela pasazi bolo robenych na spomienku za hrdinami co je tomuto filmu zial na skodu.
American Horror Story - Roanoke (2016) (série)
Roanoke sam o sebe nie je zly. Ako som si vsimol, tak vacsine vadia prestrihavane sceny s akoze aktermi, ktori zazili tieto udalosti. Mne skor vadi to, ze im nedokazem uverit, ze to zazili. Ako napad to preto hodnotim velmi negativne a ozaj rusivo. Mensia stopaz, alebo menej casti bez vsuviek by tomu prospelo.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Dej, logika, vztahy, koniec - jedna velka tragedia. Obavam sa pokracovani AVATARA.