Recenze (125)
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Válka lidí s obřími monstry z oceánu .. Kdo chce efekty, tady se mu jich dostane do sytosti.. Kdo chce neco jineho, nechť čeká akční sci-fi průměr.. Imho samozřejmě ;)
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
co dodat ... srdeční záležitost zůstala neukojena a nyní pláče ... :(
The Loved Ones (2009)
6,5/10 Příběh o trhlé Barbíně a jejím tatínkovi - tak to dopadá, když chcete dát dítěti všechno, co si přeje. Pár povedených sekvencí tu je, ale jako celek nic moc.
Na prahu temnot (1987)
Viděňo v originálním znění, atmosféra nádherná, dobrá hudba a dobří herci. Nejlepší je scéna v baru a killing místních štamgastů a malý upírek když honí tu holčičku na slunci :€
Heartless (2009)
Skvělý film! Veliké překvapení. Až do poslední chvíle jsem netušila, co se z Heartless vyklube. Absolutně nepředvídatelný scénář. Skvělé. Konec mě vyloženě rozsekal. Vyložit si ho může každý po svém :) Za mě hodnocení max.
Bitevní loď (2012)
Velice slabý průměrný film :( Akce se rozjede až po 30 ti minutách filmu. Nastupující scény s ničivými efekty vypadají draze a skvěle, ale celkový příběh na mě dojem neudělal. Dokážu si tuhle sci-fi podívanou představit o 300% lepší! Pro mě velké sklamání a Peter Berg neučaroval.
Kronika (2012)
Filmy tohoto typu mám ráda. Dane DeHaan zahrál skvěle nasranou létající mumii :D Jo bylo to good!
Muži v černém 3 (2012)
Neurazilo, nepřekvapilo, tož dobře to čistilo :) Za tři
Temný rytíř povstal (2012)
Temný rytíř povstal :-/ šplhej, šplhej, šplhej... !