Recenze (386)
Red Dwarf (1992) (TV film)
Souhlasím s komentářema ostatních. Je to blbé, trapné a ani trochu vtipné. Prostě zoufalý pokus o nemožné. To je asi tak jako kdyby se Italové snažili do hry Divadla Járy Cimrmana zakomponovat humor pana účetního. Navíc mi naprosto uniká smysl toho pokusu, proč sakra američani nemůžou prostě promítat původní britský seriál??? Zase na příkladu, přijde mi to jako kdyby se britové snažili pro vysílání ve své TV natočit svojí verzi Kutila Tima třeba. Jakej by to mělo důvod? Proč?
Flash Gordon (1980)
Byl jsem mladý, školou povinný capart co musel chodit spát po večerníčku. Už ani nevím proč jsem tolik toužil tohle vidět, kde jsem se o tom dověděl, ale kňoural jsem tak dlouho, dokud mě naši nenechali vzhůru déle než obvykle. Přišel jsem o začátek, asi deset minut, ale zbytek jsem shlédl a tenkrát se mi líbil. Odvaz, už jen proto že to byl "film pro dospělé" a já mohl koukat. Jenomže po čase to zas jako takovej odvaz nevidim...v porovnání třeba s Vetřelcema který jsem si tenkrát taky vyškemral, odpracoval a různě se zasloužil o to abych je mohl shlédnout.
Vražda v hotelu Excelsior (1971)
Klasika Vacátkovské klasiky. Kam se na Vacátka hrabe Holmes .o) Vražda v hotelu Excelsior je excelentní. 24.3.08 vyšlo na DVD v Aha, doufám že jste neváhali. Já teda rozhodně ne, protože i přesto že české filmy není problém vidět v televizi poměrně často, tohle stojí za to mít doma.
Charlieho andílci (2000)
Troufám si hodnotit i přesto že jsem uprostřed filmu dvacet minut spal, ale nezdálo se mi že bych o mnoho přišel. Je to prostě taková nudná blbost...a kozy to nezachráněj.
Queen ve Wembley (1986) (koncert)
Tenhle koncert se ke mě dostal náhodou...a náhodou jsem měl čas si ho i pustit. Nedlouho po začátku mě to posadilo na prdel a musel jsem to mít!
S & M: Metallica with Michael Kamen Conducting the San Francisco Symphony Orchestra (1999) (koncert)
Jedno z nejlepších propojení Symfoňáku s Metalem. Nejlépe zvládnuté aranže a celý projekt šlape bez jediného zádrhele, narozdíl od např. Deep Purple. Nemám co řešit - 100%
Ovečka Shaun (2007) (seriál)
Já jakožto ovce si nemůžu odpustit tenhle seriál. Je to vtipné, roztomilé...skvělé!!!
Mlha (1980)
Zavřu oči a přenesu se do roku 1980. Výborný old school psycho-horor. Carpenter ukazuje svou sílu jež je v psychologii a napětí.
Trhala fialky dynamitem (1992)
Kopírovat sračkaře mi přijde drobet nahlavu...tudíž kopírovat Trošku nepovažuji za zrovna dobrej nápad. U Slunce seno se člověk pobavit dokáže, pokud má nenáročné rozpoložení a chuť na lehce debilní humor, ale tohle je příliš...nazdarbazar, radši budu číst až to zas budou na Nově dávat.
Arachnofobie (1990)
Fujtajxl...nesnášim pavouky. Už jen proto mi z tohohle lezl mráz po zádech a dodnes nemůžu z hlavy dostat scénu ze sprchy.