Recenze (259)
Trabantem Jižní Amerikou (2014) (seriál)
Po téhle části trasy trans celým světem, nedostanu z hlavy dvě věci... těch pár polských nadávek a poznámku, že slovenskou hymnu zpívají nahý krásný Slovenky, jen to není vidět.
Báječný hotel Marigold (2011)
Indie je bezesporu země plná "nej" - nejchaotičtější, nejabsurdnější, nejšílenější, nejšpinavější, nejrůznorodější... A tak dále. Pro západního člověka je vskutku hlavolam, ale nežije si ten zápaďáček právě tady nejsvobodněji, jak jen může? Indie je k tomu všemu zároveň kraj, kde naše problémy v kontrastu s indickou realitou neexistují. Báječný hotel Marigold je ráj pro nervy a relax. Ačkoli filozofické myšlenky mají tendenci působit jak klišé, jsou prostě pravda. Paní M má vždycky pravdu, to věděl i James Bond. Ani tentokrát se tedy Judi Dench neplete a navíc jak říká Dev Patel "Vše se zas v dobré obrátí a pokud ne, tak to ještě není hotové!"
Hastrman (2018)
Film se dá shrnout do jedné věty - Byla jednou jedna krásná, drzá slečna - Katynka se jmenovala - a ta s gustem tak dlouho provokovala jednoho nadrženého vodníka v utajení, až se jednoho dne zelený mužík neudržel a trochu jí provětral pod sukní. Ale jinak vcelku povedená, v dnešní době i více méně designová venkovská záležitost představující jakousi původnost českých lidí tíhnoucích k pohanství. Takový malý návrat ke kořenům v klidné přírodě.
Zabití posvátného jelena (2017)
Proč někdo točí něco takového a myslí si, že to bude někdo chtít vidět? Postavy jsou úplný roboti. Plochý hlasy, herecký projevy, bez emocí, monotónní. Z pusy vypouští slova a otázky, které se cizím či sotva známým neříkají. Ad absurdum srágora.
V Bruggách (2008)
Nevím, třeba to bude jen poněkud nevhodným rozpoložením mysli, ale... ten film je přece úplně blbej!
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Z toho, co jsem viděla, jsem si vzala leda "samoplacák"
Oklamaný (2017)
Úvodní popisek a trailer navodily dojem, že se jedná o trochu jiný film. Kohout Colin se sedmi slepičkama, které by měly na sebe žárlit a potom se domluvit, jak oddělat typický prototyp chlapa, který by se nejraději rozdal všem ženám. "Vždyt ženský, já vás mám rád všechny!!" Asi takhle nějak by to znělo v současné době. Jenže představa se minula účinkem, takže z toho vzniklo utahané nic s uťafnutým koncem.
Lady Bird (2017)
Popravdě nechápu, co je na tom filmu vůbec dobrého... Když jsem se blížila ke konci, vzpomněla jsem si na první scény a připadalo, mi, jako bych je viděla už hrozně dávno. Včera. Tak dlouho ten film zdánlivě trvá...
Robocop (2014)
Měla jsem problém se k filmu dokopat. Pak jsem ho po půl hodině musela přerušit kvůli něčemu jinému a to mi problém nedělalo. Naopak mi to rozptýlilo nudu. A vzhledem k tomu, že se mi ještě nepovedlo se dokopat k dokoukání, tak to asi ani nestojí zato.
Noční běžec (2015)
Liam už točí filmy jako přes kopírák. Jednou honí zločince v letadle, pak ve vlaku, co přijde potom? Autobus? Co se mihnul v Třech dnech na svobodu jako ožralej kriminálník, tak už z toho nějak nevylezl. Honičky v autech a rvačky jsou tak stejný, že už se na ně ani člověk nemusí dívat.