Recenze (129)
Bláznivá olympiáda (2005)
Taky vám často přišlo, že to Knoxville nehraje, ale mohl by se čestně zařadit po boku těch, jimž bylo trošku ubráno...? Stupidní film s velkym S.
Sejmi je všechny (2007)
Pitomoučké, místy až těmi rádoby vtipnými hláškami a přehráváním hlavních protagonistů otravné.
Grinch (2000)
Tak tuhletu zelenou zrůdu už mi nikdy na Vánoce neukazujte!
Happy Feet (2006)
Pan Miller asi hodně nesnáší tučňáky...ale je pravda, že tahle do nebe volající blbost mi opravdu nakonci filmu při hromadné stepovací scéně otevřela hubu. (že to tak musim říct)
Noc na Zemi (1991)
Ač pět různých příběhů, tak vcelku komplexní dílko, i přes delší stopáž. Vrchol je každopádně příběh Helmuta, kde bych se nezlobil kdyby "ukous" trochu stopáže například Řmu, který byl jednoznačně nejslabší.
Fontána (2006)
No...dobrý to bylo ale ňákou genialitu bych v tom nehledal...místy až tim věčně ubrečeným a do nebe volajícím tónem v rytmu "To není fér!" otravující, že bych se rači rozbulel u Star wars, ale audiovizuální efekty opravdu parádní, takže se na to nakonec hezky koukalo.
Big Lebowski (1998)
Strašně mocnej film. Už od prvního momentu, když vidíte Mr. Dudeho prostě jednoznačně víte, že máte co dočinění s kombinací lenoch/flegmouš/pohodář kterej "don't give a sh*t" dohnanou k dokonalosti. Jeho vzezření, kreace, láska k bowlingu a hlavně tak moc uzemňující hlášky, které jakoby samy a nenuceně plynou na povrch, nelze zachytávat jinak než výpady bránice a úsměvem na tváři po celý film. Přidejte naprosto výborné snílkovské pasáže + krásné bowlingové jakoby uklidňující vsuvky a nelze jinak než za plnej počet.
Pelíšky (1999)
Jeden z nejsvětlejších a nejbáječnějších momentů české kinematografie...
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Jeden z filmů, jehož hlášky mě tak moc uzemnily, že si je budu pamatovat do konce života. Srdcovka. :)
Californication (2007) (seriál)
Sprosté, obscénní, provokující a výborné. :) Duchovnyho potenciál se ukazuje v plné parádě.