Recenze (104)
Napoleon Dynamit (2004)
Vcelku zajimavá ,,nerd'' podívaná, při které se smějete i věcem, které prostě vtipné nejsou. Dokonalý Efren Ramirez a jeho výraz ja nic neudělal. [B] Vote for Pedro [/B]
Motorkáři (2003)
Béčko s Laurencem Fishbournem v hlavní roli.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Naprosto geniální dávka romantiky v podání dětské lásky.
O.C. (2003) (seriál)
Je to seriál mého mládí. Po x letech jsem se odhodlal k tomu si celý tento seriál pustit znovu a baví mě to snad ještě víc. Úžasná krajina Orange County, fantastický Adam Brody, krásná Misha Barton.. Prostě skvělý serial.
Skyfall (2012)
Těšil jsem se na to hrozně moc a taky že jsem věděl proč. Skvělý film s ještě lepším Javierem Bardem, krásnou Naomie Harris.
Robin Hood (1991)
Jeden z vůbec prvních filmů slečny Umy Thurman. Velice kvalitní herecký výkon. Velká Británie je prostě úžasná.
Toy Story 3: Příběh hraček (2010)
Nejlepší animák všech dob..
Rambo: Do pekla a zpět (2008)
Pane Rambo váš skill s lukem je opravdu dokonalý. Příjemné pobavení. Nejlepší díl ze všech.
Rambo II (1985)
John Rambo je prostě předchůdce Chucka Norrise. Chybí zde jedna hvězda kvuli pohledu bezmozkového muže, kde je chyba? Asi scénář ne?
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
Dokonalost sama! Vážně jeden z nejlepší akčních filmů všech dob, ne-li nejlepší. Hvězdně obsazenej akčňák plnej vtipných argumentů, krve a soubojů. Žádná nuda, žádný protest + Chuck Norris :D