Poslední recenze (213)
Červená Karkulka (2011)
Zcela zbytečný film, řekla bych. Prázdná zápletka, dlouhé a významné pohledy očí, které neslouží ničemu a mnohdy jen matou, protože ani není jasné, co mají reflektovat, průměrné až podprůměrné herecké výkony, emocionálně zcela ploché. V závěru jsou k tomu všemu násilně nalepeny repliky z pohádky o Karkulce, aby to ospravedlnilo název. Bod za Amandu Seyfried, která se snaží hrát, i když není co, druhý bod za "cool" červený plášť(a jeho užití ve výtvarně komponovaných záběrech)
Captain America: První Avenger (2011)
Odkapává z toho přesně ten typ amerikanismu, který není ani heroický, ani ikonický, ani cool, ale lehce směšný, což je víc než ironické u filmu s názvem Kapitán Amerika. Efektní skoky na pozadí vybuchujících tanků, pořádný francouzák před posledním bojem, červené rtěnky, tužebné pohledy, hrdina rozdává facky nalevo napravo a všechno je podbvareno hudbou, jak z náboru do americké armády. Teda vážně, zrovna u Kapitána Ameriky bych čekala, že si konkrétně na přepálené tuctové motivy dají pozor. Ale ne, ono je to naopak třistakrát znásobeno. Alespoň závěrečná scéna je trochu normální a Hugo je jako hlavní nemesis celkem delikatesní. Smutné je, že kdyby film začínal tam, co končí, mohl být o dost zajímavější. No co, budu si muset počkat na Avengers:)
Temný krystal (1982)
Asi mi chybí nějaká potřebná perspektiva, ale ten film mě teda absolutně otravoval, lehce ekl prostředím a zejména dějem, který byl tak předvídatelný, že se mi chtělo brečet :/