Recenze (149)
Fotograf (2015)
"Fotograf Jan Saudek - poté, co se svěřil, že měl v mládí dlouhodobý intimní milostný poměr s bratrem - dvojčetem Kájou, se nyní přiznal k sexu s vlastní dcerou Karolínou." Tak toto snad nepotřebuje žádný komentář.
Lovci zážitků (2015) (pořad)
Co to je za lidi , kteří to provázejí? Nějaký hodně cool, nebo jak se to píše, ani to nechci komentovat. Prostě náhodou jsem kousek viděl a již nikdy více.
Milovat smrt (2013)
Nehodnotím kvalitu filmu, ale naprostou dekadentnost příběhu, která mě odpuzuje.
Století Miroslava Zikmunda (2014)
Kultivovanost a slušnost obou pánů je velice vzácná v dnešní době.
Čest a sláva (1968)
Protestantská propaganda proti katolické (té hrozné, co upalovala) církvi. Doporučuji přečíst si vyhlášené a uznávané "Československé dějiny" od Ráčka a pak teprve hodnotit podobné dějinné patvary.
DobroDRUH (2015) (pořad)
Já si nemohu pomoci. Mě to zatím docela baví. Jen se to nemělo jmenovat "DobroDRUH", ale třeba "Gurmán na cestách".
Mikuláš a Alexandra (1971)
Výborně natočený a zahraný film. Ovšem pro mě jeden z nejsmutnějších filmů, co jsem viděl. Nedokázal bych se na něj podívat podruhé.
Vraždy podle Agathy Christie - Mrtvá na polštáři (2011) (epizoda)
Inspektor Lampion, nebo jak se jmenuje, je odporná postavička, která zde svými homosexuálními praktikami sráží film úplně někam jinam. Celé je to jako velká oslava volného a nezávyslého sexu, což jistě Agatha takto nenapsala ( myslím ).
Tři mušketýři: Královniny přívěsky (1961)
Nejlepši ze všech mušketýrů!
Liberace! (2013) (TV film)
Na HBO to dávali jako přístupné od 12 let a přitom si to tam dva sodomisté análně rozdávaj. Bravo!!