Recenze (72)
Nejdelší jízda (2015)
Pekné, ale skutočné? Ani zďaleka..
Učitelka (2016)
Zaujímavý film, dobre spracovaný, pripomínalo mi to miestami niečo ako Pán múch.
Aféra (2014) (seriál)
Podľa môjho názoru je to nudné, zbytočne duplicitný dej, nevydržala som viac ako 4 časti.
Zničeni láskou (2016)
Príliš "holywoodske" prevedenie na francúzsky film.
Mifune (1999)
Keď si človek prečíta "Romantický / Komedie / Drama/ Dánsko / Švédsko" a keď si to človek predstaví tak to je len "Drama/ Dánsko / Švédsko". Od začiatku som si predstavovala, keby som si pozrela film "Romantický / Komedie / USA", ale musím povedať, že prvky "Romantický / Komedie " splňuje.
O kuřatech a lidech (2015)
Isac by mohol kopať a v kuratách je miesta dosť, nebude to bolieť, znášajú vajcia.. V spoločnosti sa veľa rozpráva o xenofóbii, títo ľudia majú úplne iné problémy.. inak kvalitná nádielka s príchuťou severskej bizarnosti.
Líza, liščí víla (2015)
Wes Anderson po maďarsky
Mami! (2014)
nevšedný zážitok
Méďa (2012)
som otrasená ako to môže mať 73%, Mimozemšťania navštílili zem? alebo Vám za tie hviezdičky niekto platí? Hlasujú tu 7 ročné deti?... už dlho som nevidela predvídateľnejší film, myslím, že napísanie scenára mohlo trvať tak 5 hodín, .. čakala som blbšiu komédiu alebo srdcervúcu romantiku, ale toto bolo kúsok primitívnejšie
Ex Drummer (2007)
toľko som sa nasmiala..