Recenze (179)
Záhada Blair Witch (1999)
Když si vzpomenu,jak jsme tenkrát na tenhle film koukali u kamaráda a já při cestě domů utíkal.Tenkrát jsem se fakt bál a ještě jsem věřil,že je to podle skutečně události.Neuvěřitelná atmosféra kterou zajišťovala rozklepaná kamera.Celý film je dobře natočený a opravdu horor u kterého jsem se strachy malém pos*al :)
Kráčející skála (2004)
Nudný začátek,který se rychle změní v akční nářez,který trvá dvacet minut a pak najednou konec filmu.Johny Knoxvile sice není žádná filmová hvězda,ale tady mě pobavil.The Rock je sice borec,ale pád ze tří metrů přežít jen s bolavým kolenem mi přijde trošku moc.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
I když jsem viděl teprve nedávno,musím uznat,že humor Jima Careyho nestárne.Výborná komedie u které jsem se dobře pobavil.
Total Recall (2012)
Bohužel tento film mi absolutně nesedl.Zlatý Total Recall z roku 1990.
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Bohužel o hodně slabší,než první.Některé scény byly opravdu trapné.Občas jsem se zasmál,ale ne jako u prvního dílu.
Princ a Večernice (1978)
Jedna z těch lepších českých pohádek.Mrakomor nezapomenutelný záporák.Jako malý jsem se ho strašně bál.
Lenssen & spol. (2003) (seriál)
Nehorázná kravina.Podle mě je to jen jeden velký FAKE.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
Je opravdu pozoruhodné čeho všeho se pan Hnátek vzdal a obětoval kvůli fotbalu.Pan Krobot svoji roli zvládnul dobře,ale Ondřej Vetchý zase parádní výkon.Nej hláška:Jardo,že mu nelezu do prd*le??Nelezeš,ty už tam seš celej :D
Sám doma 3 (1997)
Opravdu nehorázná kravina.Silně nesympatický dítě proti debilní čtveřici zlodějíčků.Absolutně bez humoru!
Sám doma a bohatý (1994)
Naprosto zbytečný díl.Macaulay Culkin trošku povyrostl a ztratil na té své roztomilosti,která filmu dodávala jisté kouzlo.A celkově je ten film nudný,bez humoru a bez Marva a Harryho to není to pravé ořechové