Recenze (42)
Komando (1985)
Absolutni ulet, ktery se proste nemuze brat vazne - o to vic se pobavite :)
S tebou mě baví svět (1982)
Je to blbe, infantilni, bez vtipu. Co je to? No prece "Veselohra stoleti"!
Lepší pozdě nežli později (2003)
Moc hezky a prijemny film, skvele hlaskujici Jack Nicholson, krasna Diane Keaton a neuveritelne roztomily a sexy ( doplnte si este tak dva radky superlativ ;-) ) Keanu Reeves. Dej je zpocatku dost svizny a hodne vtipny, ke konci sklouzava do typicke lovestory se vsim vsudy.
Chůva k pohledání (1993) (seriál)
Trapne, trapne, trapne...
Tichý hlas (1998)
Docela pekny filmecek, zvlast me potesila pritomnost Ewana McGregora, ale nic prevratneho.
Populární mechanika pro děti (1997) (seriál)
Fyziku nesnasim, ale diky Elishe a spol. jsem ji aspon obcas chapala.
První rytíř (1995)
Richarda Gerea opravdu nemusim a kdyz sedi na obrazovce dve hodiny a vysila kolem sebe stale stejne smutne pohledy, tak to ani sir Sean nezachrani.
Rosalinda (1999) (seriál)
Moje hodnoceni je dano hlavne poslednim dilem, bohateho hlavniho hrdinu jedouciho na traktoru jen tak neuvidite :-)
Podzim v New Yorku (2000)
Richard Gere dreveny jako vzdy, Winona puvabna, pribeh - predvidatelna lovestory. Secteno a podtrzeno, prumer.
Pán prstenů: Návrat krále (2003)
Neuchavtilo me to, nenadchlo, neni to podle me nejlepsi film vsech dob, je mi lito. A pritom jsem s touhle serii stravila dva roky, den co den. Pro me opravdovy Film zacina az s prijezdem Theodena na Pole, trochu pozde. Hudba, herci, Pipinuv zpev a Majaky jsou uzasni, ale takove efekty jsou imho chvilemi dosti chude a 'neco' tomu chybi. Gumovi olifanti a nosici nazghulu - ne, dekuji. Malem to byla moje nejoblibenejsi triologie, velika skoda...