Recenze (420)
Za trnkovým keřem (1980)
Tento díl se moc nepovedl...
Hra o trůny (2011) (seriál)
Pár dílů jsem viděl a skutečně mě GoT zaujali.
Tichý nepřítel (1997)
Celkové pojetí filmu je nuda a tu nezachrání ani pár vyjímek.
Králova přízeň (2008)
Začátek byl pomalejší, ale pak se to rozjelo... a proto je to jen průměr.
Kulový blesk (1978)
Scénář je zajímavý a herecky se to parádně povedlo. Hláška s brazilskou kávou je opravdu nezapomenutelná.
Tahle země není pro starý (2007)
Javier Bardem zahrál užásně psychopata. Záběry na krajinu byli pěkné a děj ubíhal výborně.
Přerušené ticho (2012) (TV film)
Herecké výkony byli dosti slabé a děj byl nudný. Závěr s vhozením mobilu do krabice se opravdu nepovedl a vyzněl dost směšně.
La Vida Loca (2008)
Drsný snímek, který diváka uvede velmi rychle do reality Salvadoru. Nikdo si nemůže být jistý, jestli den přežije nebo si smrt počíhá zrovna na něj.
Říjnové nebe (1999)
Výborný film s velmi dobrým dějem i hudbou o snu, který se stal skutečností. Nelehká cesta k získání stipendia a poté studia na vysoké škole zde byla výborně ukázána. Viděno podruhé a i po letech se mi to líbilo.
Generál Patton (2009) (seriál)
Dokument má dost rychlé tempo, ale nejspíše jej tím chtěli tvůrci odlišit od jiných o 2. sv. válce, které občas dost uspávají kvůli moc rozhovorům válečných veteránů....