Poslední recenze (3)
Taxikář (1976)
Trošku zklamání příběh není vubec špatný a De niro je výborný ale nebyl to uplně můj šálek. Znova bych se na to nedíval...
Neúplatní (1987)
Neuvěřitelné zklamání...nejslabší gangsterka jakou sem kdy viděl!!!
L. A. - Přísně tajné (1997)
Dokonalost!! Až na jednu mírně hluchou pasáž nezstavitelný kolotoč, při kterém jsem nespustil oči. God bless Crowe!