Oblíbení herci (10)
Kvůli Forestovi!
a Trosečníkovi
a trosečníkovi na letišti
Šest stop mne doslova uchvátilo. Občas přemýšlím, že až nebude na chleba, klidně toho hrobníka dělat půjdu. No a teplej hrobník? Není to krása?
Znám ho jenom z Juna, ale strašně se mi tam líbil. Asi proto, že mi strašně připomínal sebe samotného...
Pan Herec. Nejvíc mne upoutal v Ceremoniáři. A taky jako ten číšník z Intelektuála.
Hraje téměř v každém filmu, co promítám. Prostě profík.
V Titaniku nic moc, ale v Chyť mne byl úžasný. Teď po novu v Intception s mou nejmilejší Ellen,...
Robert Redford
Nejlepší filmy:
Podraz (1973)
Butch Cassidy a Sundance Kid (1969)
Vzpomínky na Afriku (1985)
Robin Williams
Nejlepší filmy:
Dobrý Will Hunting (1997)
Čas probuzení (1990)
Společnost mrtvých básníků (1989)
Heath Ledger
Nejlepší filmy:
Temný rytíř (2008)
Legendy z Dogtownu (2005)
Zkrocená hora (2005)
Mám ho nejraději v pravověrných scifárnách. Tak proto.