Recenze (294)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Je to to nejlepší, co Kazma vydal? Ne! Je to lepší, než jsem čekal? Ne! Stojí návštěva kina za to? Ne! I přesto jsem se opět skvěle bavil a musím se přiznat, že několikrát jsem se od srdce i upřímně zasmál (o hlášky zde není nouze). Ze samotného příběhu a z Kazmových možností se podle mě dalo vytěžit mnohem více a film bohužel nemá ani příliš silný závěr, který by nesl nějaké (pro Kazmu typické) poselství. Kdo má Kazmu rád, tak se jistě pobaví a rozhodně nebude zklamaný. Osobně si ale myslím, že se do toho mohl ještě o trochu více opřít. Revoluce se nekoná, ale já jsem spokojený.
Kozub: Bez urážky! (2023) (pořad)
Kdo čeká od Kozuba vážný humor a sleduje ho z tohoto důvodu, tak to nemůže mít v hlavě v pořádku. Štěpán nejde pro vulgarismy daleko a dělá takový humor, který mu sedí. Stačí, když nebudete brát život tak vážně a občas si jdete prostě jen užít trochu legrace. Vystoupení jako takové je plné humorných hlášek, hostů a skvělého Kozuba tak, jak ho všichni známe. :)
Drž hubu! (2003)
Báječná komedie plná nezapomenutelných hlášek. Výběr ústřední dvojice v podání herců Rena a Depardieua byl trefou do černého. Český dabing tomu navíc dává potřebné grády, díky kterému se k tomuto filmu vždy velmi rád vracím.
Dva a půl chlapa - Navždy družička, nikdy oslík (2006) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů seriálu. Scény v Juditině domě jsou nezapomenutelné.
Na lovu (2021) (pořad)
Průměrná soutěž, kterou v nadprůměrném hodnocení drží perfektní výkon moderátora Ondřeje Sokola a skvělý výběr "lovců". Moderátor Sokol byla trefa do černého.
Bláznivá komedie 3 (1994)
Říká se "do třetice všeho dobého". V případě série "Bláznivá komedie" to bohužel neplatí. Přestože se na dalším pokračování podílela stejná sestava (i na režisérské a scénáristické stoličce), tak výsledek působí neuvěřitelně amatérsky a humor je zde tlačen příliš na sílu. Díky tomu tento díl ztrácí kouzlo italského humoru, díky kterému jsem si tak oblíbil první dva díly. Český dabing je bohužel kompletně pozměněn a i to filmu jako takovému strhává body. Škoda, že tvůrci nezůstali pouze u prvních dvou dílů, které jsou dnes již zcela legendární.
Bláznivá komedie 2 (1991)
Překvapilo mě zdejší hodnocení, neboť druhý díl je ještě o kus lepší než jednička. Zejména scénky s krádeží v obchodě a Štědrým dnem skutečně stojí za to. Původní dabing v podání pánů Postráneckého a Zavřela tomu opět dodávají tu potřebnou šťávu. Skvělý film na zpříjemnění nálady a rozbití bránice. :-)
Bláznivá komedie (1990)
Nejlepší italští komici se sešli a vznikla z toho báječná, bláznivá komedie plná skvělých gagů. Když k tomu připočtu i geniální, původní dabing pánů Postráneckého a Zavřela, tak mi to dává ve výsledku nádherné čtyři hvězdy.
The Last of Us - Long Long Time (2023) (epizoda)
Třetí díl na začátku působil po stránce děje jako zcela zbytečný. Nakonec se z něho stal (i přes absenci akce a napětí) naprostý režijní klenot, který mě pohltil a psychicky zcela vyždímal. Bravo!
Chalupáři - Svatba (1975) (epizoda)
Příjemné a především důstojné zakončení seriálu, kde se naplno projevila falešnost Sioly. Vše důležité je vkusně zakončeno a je jen škoda, že nevznikla druhá řada, neboť se osobně domnívám, že tento seriál měl obrovský potenciál do budoucna.