Recenze (182)
Učitelem z nouze (2014)
Film mi přišel do nálady. Znáte ten pocit, když se někdy během filmu přistihnete, že jste se plně vžili do role hlavního hrdiny....oči vám září a srdce plesá ? :)
Pod kůží (2013)
Když já si v artu rochním, tak méně něž 4 hvězdy dát nemohu. Dokonalosti Tvé jméno je Scarlett.
Halimina cesta (2012)
Silný příběh jedné rodiny v bývalé Jugoslávii. Některé momenty mě děsí ve filmu, vůbec si to nedokážu představit v reálném životě ...málokdo z nás...90%
Útěk z MS-1 (2012)
Občas se potřebuju odreagovat a tak volím filmy tohoto žánru. Bavil jsem se a snímek tak splnil svůj účel.
Pojedeme k moři (2014)
...a mně se ta forma vyprávění malého chlapce s kamerou v ruce líbila. Mádl si nehraje na velkého filmaře. Naopak, stavba filmu je hravá, originální, neotřelá. Možná zrovna tímto debutem Jiří Mádl odstartoval svoji kariéru velkého režiséra...kdo ví.
Newyorská romance (2013)
Nezapůsobilo to na mě tak silně jako Once, ale ...i slzu jsem uronil. Krásný filmový zážitek.
Láska jako blázen (2014)
Vždycky před koncem roku...když bilancuju..mám záchvaty sentimentu a dívám se na tento filmový žánr. Rochním se v představách ústředních postav a dělá mi to dobře. Moc pěkná oddechovka na sobotní podvečer.
Spása (2014)
Jsem nadšený...skloubit moji skrytou slabost pro western a severskou kinematografii v tak povedený film, to jsem opravdu nedoufal. 100%
Něžné vlny (2013)
Asi jo...něco na těch zrzkách bude. ;-)
Pečovatel (2014)
Dlouho jsem věřil tomu, že Sedm je film, který se mnou nejvíce otřásl a dokázal mi, že mé nejhorší představy mohou být překonány ....., ale mýlil jsem se.