Oblíbení skladatelé (7)
Nejlepší za Amelii! ♥ (O:D) A Good bye, Lenin!... (i když tam jsem ho ani nepoznala :D)
Vypíchnu tyhle (a miluju jak je skoro pokaždý 'piano' a i 'orchestre' verze):
La Valse
Za ty hrozně emocionálně naplněný v Mostu do země Terabithia, protože se dokonce i bojim poslouchat je v noci.
At the Museum
Dobarvuje Keith úplně nejlepším způsobem..
Brečela bych.
Dává Social Network tu správnou atmosféru. :)
Hlavně tahle šíleně nadějná...
4 4teens. A vzhled... O:D
Přesněji tahle: School Beauty Queen.
Bear McCreary
Nejlepší filmy:
Battlestar Galactica: Břitva (2007) (TV film)
Profesor a šílenec (2019)
Vesmírná loď Galactica - Krev a chrom (2012)